نوشته شده توسط : نیک

وقتشه تصمیم بگیری

همه‌ فقط 24 ساعت در روز وقت دارن. فقط 24 ساعت برای خواب، خوراک، آموزش، کار، تفریح، سلامتی و رسیدگی به خودشون و زندگی‌شون. حتی انیشتین و نیوتن  و استیو جابز و بیل گیتس و وارن بافت و … هم یه ثانیه بیشتر از 24 ساعت در شبانه روز وقت نداشتن! پس چرا اونا خواستن و تونستن اما تو خواستی و نتونستی؟

 مطمئنا اونا روزشون رو با جمله‌ای بهتر از «حوصله ندارم.» پُر کردن، با جمله‌ای مثل این: من می‌تونممن از پسش بر میاممن از شکست نمی‌ترسم!

تصمیم گیریتصمیم

تو روزتو با چه جمله‌ای شروع می‌کنی و با چه جمله‌ای به پایان می‌رسونی؟ با تکه کلام بازنده‌ها؟ من نمی‌تونم. من از پسش برنمیام. من به اندازه کافی خوب نیستم؟ من لیاقتش رو ندارم؟ عجب بدبیاری! من چقدر بدبختم! آخه چرا من؟ حوصله ندارم! حواست هست؟ عمرته که داره می‌گذره و تو هنوزم حوصله‌ی انجام کاری که تو رو به هدفت می‌رسونه نداری.

می‌خوای مثل افراد موفق باشی، اما حاضر نیستی یه سانتی متر به سمت هدفت قدم برداری. وقتشه به خودت بیا. تا کی می‌خوای با کرختی تموم توی تختت غلت بزنی و خودتو با موبایلت سرگرم کنی؟ دقیقا تا کی می‌خوای وقتت رو هدر بدی؟چند ساعت در روز؟ چند ماه از سال و چند سال از عمرت قراره فقط با گشت و گذار توی گوشی بگذره؟ اگه نمی‌خوای فقط توی عالم خیال موفق و برنده باشی از همین ثانیه تصمیم بگیر یه تغییر مثبت توی زندگیت ایجاد کنی و مثل بازنده‌های بدبخت زندگی نکنی. الان وقتشه یه طور دیگه زندگی کنی.

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()