نوشته شده توسط : نیک

 

چرا اکثر افراد نمی توانند لاغر شوند و چطور می توان مشکل چاقی را از ریشه حل کرد و چربی های اضافه را بدون قرص چربی سوز، سوزاند؟

 

اکثر افراد وقتی تصمیم می گیرند وزن کم کنند به دام راه حل های تاریخ مصرف گذشته و حتی خطرناک می افتند که حاصلی جز احساس شکست و نا امیدی و افزایش وزن ندارد.

 

چاقی و اضافه وزنوقتی چاقی

 

آیا شما هم این 5 اشتباه را برای لاغر کردن خود انجام داده اید؟

 

1- رژیم گرفتن: وقتی خودتان را از خوردن غذاهای خاصی محروم می کنید و در زمان گرسنگی چیزی نمی خورید بدنتان فکر می کند در قحطی هستید پس برای محافظت از شما در برابر قحطی، چربی بیشتری از هر لقمه ای که می خورید ذخیره می کند و چاقتر می شوید.

2- دمنوش: استفاده خودسرانه از دمنوش لاغری، آب بدنتان را کاهش می دهد و تاثیری روی سوزاندن چربی های اضافه تان ندارد.

3- قرص لاغری: مصرف قرص های لاغری بدون تجویز پزشک عوارض خطرناکی دارد.

4- شروع یکباره ورزش های طاقت فرسا: چون نمی توانید به آن پایبند باشید بیشتر نا امید می شوید و قید نرمش را هم می زنید.

5- سرزنش کردن خود و احساس گناه: احساس گناه برای خوردن لقمه های اضافه، شما را چاق تر می کند چون گرفتار پرخوری عصبی می شوید.

 

راه حل واقعی چیست؟

 

ایمان داشته باش که وزن تو هم می تواند مانند کسی باشد که به او غبطه می خوری اگر …

 نگرش آدم های شکست خورده را دور بیندازی و بپذیری که از پس لاغر شدن بر می آیی.

با EFT  کنترل ذهنت را بدست بگیری و باورهای منفی که هر روز وزنت را بالا می برند شناسایی و خنثی کنی.

EFT  یا ضربه تراپی، تلفیقی از طب سوزنی و علم روانشناسی است که به صورت ریشه ای به آزاد سازی احساسات و انرژی های گیر افتاده کمک می کند و از این راه سلامتی جسمی و روحی فرد را افزایش می دهد.

از مدیتیشن برای رفع استرس و جلوگیری از پرخوری عصبی استفاده کنی.

لاغری تضمینی با EFT



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

با کتاب طراحی امضا، حرفه ای امضا کن

 

امضا نداری؟

تا کی میخوای به امضات اجازه بدی اعتماد به نفستو  پایین بیاره؟

تا کی میخوای دایره و بیضی ساده رو به جای امضات بکشی؟

تا کی میخوای اجازه بدی همه به امضات بخندن؟

کی میخوای یه دستی به امضات بکشی؟

بلد نیستی قشنگ ترش کنی؟

میخوای کمکت کنم تا یه امضای شیک و زیبا داشته باشی؟

پس کتاب طراحی امضا رو دانلود کن

 

 

یه خبر عالی برات دارم:

می تونی کتاب طراحی امضا رو با تخفیف ویژه تهیه کنی

 قیمت اصلی: 14000 تومان  

قیمت با تخفیف: فقط 3 هزار و 900 تومان

 


محتوای کتاب طراحی امضا چی هست؟

۱۰۰ نمونه امضا ( ساده ، نیمه پیچیده ،پیچیده ) + مراحل ترسیم همان امضاها

*این ۱۰۰ امضا در گالری های سایت نشان داده نشده و مختص این پکیج است *

۲۰ نکته طلایی آموزشی بصورت متن (این ۲۰ نکته یا ۲۰ راز تاثیرگذار راهنمای شماست تا نتیجه بهتری از مشاهده نمونه امضاها بگیرید.

 ۳۳  امضای  فوق العاده زیبای گالری های سایت+ مراحل ترسیم همان  امضاهای فوق العاده نیز به این پکیج اضافه شد تا الهام بخش شما باشد. 

حدود ۱۰ -۲۰ امضای دیگر هم به عنوان هدیه، اخیرا به پکیج اضافه شده  است.

این فایل مفید  بصورت کتاب با کسب مجوز به نام چگونه از سنجاق قفلی امضا اقتباس کنیم به چاپ  رسیده است. 

کتاب امضا

نکته: اگر می‌خواهید طراحی امضای خود را به یک حرفه ای (طراح و نویسنده همین کتاب) بسپارید به سایت امضا بازار سر بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

بهترین راه برای تجلی بخشیدن به رویایی که در سر دارید الگوبرداری از عادات خوب افراد موفق است. عادات شما میتوانند روی موفقیتتان تاثیر تکان دهنده‌ای بگذارند. کافی است به انجام کارهای مفید عادت کنید تا به سرعت به اهداف ریز و درشتتان دست یابید. در اعمال روزانه‌ی خود دقیق شوید، چه میزان از کارها را از روی عادت انجام میدهید؟ آیا موقع حرف زدن به ساعتها تمرین نیاز دارید یا به آسانی هرچه میخواهید بیان میکنید؟ هنگام نوشتن، به یادآوری دروس اول دبستان احتیاج دارید یا طبق عادتی که نتیجه تمرین و ممارست است، مطلب مورد نظر را مینویسید؟ وقت راه رفتن به اینکه مغز چطور به عصب پا فرمان میدهد تا کمی از زمین فاصله بگیرد و گامی به جلو بردارد فکر میکنید یا فقط راه میروید؟ همه این اعمال که اکنون به صورت ناخودآگاه توسط شما انجام میشود نتیجه روزها تلاش و تحمل برای تبدیل رفتاری به عادتی بوده است. ذهن، عکس‌العمل شما را نسبت به اتفاقات اطرافتان ضبط میکند و بعد از ترکیب آن با عقایدتان، محصول جدیدی به نام عادت تحویلتان میدهد که سازنده شخصیت شماست.

 

ارسطو: «ما همانی هستیم که مکرر انجام میدهیم.» اگر از شخصیتتان ناراضی هستید باید دلیلش را در عادات روزانه‌ی خود جستجو کنید. متاسفانه بیشتر عادات بین شما و موفقیت فاصله می اندازد. دارن هاردی: «هواپیمایی را تصور کنید که از لس‌آنجلس عازم نیویورک است. اگر نوک هواپیما فقط یک درصد از مسیر اصلی منحرف شود، وقتی هواپیما از باند فرودگاه لس‌آنجلس بلند میشود، تقریبا یک خطای نامشهود است، ولی در نهایت منجر به حدود 105 مایل انحراف از هدف اصلی خواهد شد و هواپیما جای نیویورک به آلبانی یا دووِر خواهد رسید. این در مورد عادات شما هم اتفاق میافتد. یک عادت بد که در همین لحظه خیلی بزرگ به نظر نمیرسد، سرانجام ممکن است شما را مایلها از مسیرتان به سوی هدفها و آن زندگی که آرزویش را دارید، دور کند. » برای رسیدن به موفقیت و تبدیل رویایتان به واقعیت باید خود را به تمریناتی که در ادامه خواهم گفت، عادت دهید. این عادات شما را به لحظه‌ی متجلی شدن رویاهایتان میرساند.

 

12 عادتی که شما را به موفقیت می رساند

باورهای سمی را دور بریزید

زیبا بین باشید

تعیین کنید دقیقا از زندگی چه میخواهید

اهدافتان را بنویسید

یک ساعت زودتر تلویزیون را خاموش کنید

بدون اینکه تجربه کرده باشید، تجربه کنید – کتاب بخوانید

رکورد شادی جهان را جا به جا کنید

شکرگزار باشید

جادوی جملات تاکیدی را به کار بگیرید

سوالات خوب از خدا بپرسید

لیست وظایف تهیه کنید

سکوت را تمرین کنید

 

برایان تریسی: «عادات خوب به سختی به وجود می آیند اما در نهایت زندگی را راحتتر میکنند. عادات بد به راحتی به وجود می آیند اما در نهایت زندگی را سختتر میکنند.»

 

مطالب بالا بخشی از کتاب الکترونیکی راز تجلی رویاها بود که می توانید به رایگان آن را از سایت نیک جذب دانلود کنید.

 

دانلود کتاب الکترونیکی راز تجلی رویاها



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

کنترل ذهن با کلمات قدرت آفرین

 

شما می­ توانید از کلمات قدرت آفرین به عنوان منبعی برای ساختن یک زندگی بهتر برای خودتان، بهره برداری کنید. برای شروع کار، بهتر است که نخست با یک کلمه ساده شروع کنید. مناسب‌ترین کلمه برای شروع، خودِ کلمه «قدرت» است.

برای تمرین تکنیک کلمات قدرت آفرین، به مدت 30 ثانیه در مورد کلمه «قدرت» به تفکر بپردازید و سعی کنید در هر دو یا سه ثانیه، آن را در ذهنتان تکرار کنید. بعد با قرار دادن چارچوبی سفید رنگ در اطراف کلمه ­­ی «قدرت» اندازه ­ی آن را به تدریج بزرگتر کنید و این بزرگنمایی، را تا آنجا ادامه دهید که بتوانید حروف بزرگ شده­ ی آن را در بالای قله­ ی کوهی در دور دست ببینید. در همان حال، صدای تلفظ این کلمه را در ذهنتان بشنوید، صدایی که به تدریج بلندتر و رساتر می‌شود. در پایان، در عین حال که در ذهنتان با صدای بلند کلمه قدرت را فریاد می‌زنید، احساس کنید که شما در هر لحظه قدرتمندتر می‌گردید. با انجام این تمرین، احساس خواهید کرد که گویی شما در تصورتان با گام‌های بلند و استوار و با اطمینانی فراوان راه می‌روید. همچنین ممکن است احساسی از نیرومندی و قدرت، سرتاسر وجود شما را فرا بگیرد.

در یکی از کلاس‌های متد سیلوا، برای اثبات اثربخشی کلمات قدرت آفرین، آزمایشی ترتیب دادیم. در این آزمایش، پس از تقسیم افراد شرکت کننده در کلاس به دو گروه مساوی، به یک گروه کلمه‌ی «نیرومندی» و به گروه دیگر کلمه‌ی «ضعف» را ارائه کردیم و از آن‌ها خواستیم که در مورد این کلمات به تفکر بپردازند. در ضمن هیچ یک از اعضای دو گروه از کلمه‌ای که برای گروه دیگر در نظر گرفته شده بود اطلاعی نداشتند. پس از این که هردو گروه مدتی در مورد کلمه‌ی انتخابی خود به تفکر پرداختند، آزمایشگر از آنان خواست که خودشان را برای مچ اندازی با او آماده سازند. وقتی که آزمایشگر برای شروع کار به سمت گروهی که کلمه‌ی «نیرومندی» را تمرین کرده بودند رفت، همگی آن‌ها بازویشان را در حالتی منقبض و آماده نگاه داشته بودند، به طوری که آزمایشگر نتوانست مچ هیچ یک از آن‌ها را بخواباند، این در حالی بود که همه‌ی اعضای گروه دوم در حالت رخوت و خواب آلودگی به سر می‌بردند و دست‌هایشان از فرط سستی و ضعف از کنار صندلی آویزان بود.

فرد سالم و قدرتمندی که بنا بر دلایلی معتقد است فردی ضعیف است، یا این که می‌پندارد فرد دیگری که قرار است با او ملاقات کند، قوی تر از اوست، بدون شک دارای یک مشکل خیالی و ذهنی است و او با داشتن چنین اعتقاداتی، عملا از خود ضعف نشان خواهد داد. عکس این موضوع در مورد تیمهای ورزشی دیده می‌شود که در خانه‌ی خود، میزبان حریف هستند و غالبا هم از این رقابت برنده بیرون می‌آیند. دلیل این امر این است که وقتی صدها نفر از طرفداران آن تیم گرد هم می آیند و به تشویق تیم محبوب شهرشان می‌پردازند، افکار آن‌ها احساسی از قدرت در اعضای تیم ایجاد می‌کند. این احساس قدرت ، زمانی که همه‌ی تماشاگران کلمه‌ی واحدی را تکرار می‌کنند، پیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا می‌کند.

شما هم می‌توانید از تکنیک کلمات قدرت آفرین به منظور ایجاد هرگونه تغییر روی عملکردتان بهره ببرید. این تکنیک در تغییر عملکرد شما از ترس به شجاعت، از کسالت به تحرک و از سستی به فعالیت بیشتر، بسیار موثر است.

اگر شما قصد انجام کاری را داشته باشید که بارها آن را به تعویق انداخته‌اید، پس از ایجاد تصویری ذهنی از خودتان در حال انجام آن کار و پس از گسترش دادن این تصویر، می‌توانید کلمه‌ی قدرت آفرین مربوط به آن را، در عین حال که آن تصویر را همچنان در ذهنتان نگاه داشته‌اید؛ بارها و بارها تکرار کنید. خواهید دید که با این عمل، انرژی و انگیزه‌ی لازم برای انجام آن کار در شما ایجاد خواهد شد.

کلمات بیشماری وجود دارند که می‌توانند به عنوان کلمات قدرت آفرین مورد استفاده قرار گیرند. کلمات: قدرت، سلامت، محافظت، زیبایی، جذابیت، نیرومندی، شجاعت، بی باکی، لاغری، آرامش، نفوذ، خلاقیت، تمرکز، هوشیاری، مقاومت و تیزهوشی، نمونه‌های کوچکی از این دست هستند.

استفاده‌ی مستقیم از کلمات قدرت آفرین، ذهن شما را تحت کنترل خود شما قرار خواهد داد و اگر شما موفق به کنترل ذهنتان شوید، می‌توانید منتظر تغییراتی، با شدت کم یا زیاد، از ضعف به قدرت، از به تعویق انداختن کارها به انجام رساندن سریع آن‌ها، و از شکست به موفقیت، در خودتان باشید، تغییراتی که نیروهای ذهنی شما، نقشی اساسی در مورد آن‌ها ایفا می‌کنند.

منبع: کتاب کنترل ذهن، نویسند: خوزه سیلوا، برت گلدمن؛ مترجم: مجید پزشکی.

—————————————————

مطالب مرتبط با کنترل ذهن و موفقیت که شاید بخواهید آنها را نیز بخوانید:

چگونه با کنترل ذهن، وزن خود را کاهش دهیم؟

خلاصه کتاب انرژی بخشیدن به ذهن

خلاصه کتاب کنترل زندگی اثر آنتونی رابینز

رفع استرس با مراقبه تالاب گل آفتاب گردان

—————————————————

دوست داری لاغر بشی یا می خوای تا آخر عمرت به جای سلامتی، چربی ذخیره کنی؟ کلیک کن تا راه لاغری بدون ورزش و رژیم رو نشونت بدم.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

 

آیا دوست دارید راهی را نشانتان دهم که بدون ورزش کردن شما را لاغر کند؟
آیا دوست دارید بدون رژیم گرفتن، چربی‌های شکم و پهلوی‌تان را آب کنید؟
آیا دوست دارید به راحتی اضافه وزنی را که مثل باری سنگین با خود حمل می کنید از دست بدهید؟
 
اصلا به نظر شما می‌شود بدون ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی لاغر شد؟
اگر جواب شما نه، است، کاملا در اشتباهید! 
 
چگونه بدون ورزش کردن چربی‌های شکم و پهلوی‌مان را آب کنیم؟
 
برای لاغر شدن راه‌های بسیار ساده‌تری از رعایت رژیم های کسل کننده 
و ورزش‌های خسته کننده وجود دارد که با خرید پکیج پیشرفته لاغری نیک جذب 
می توانید از بهترین آنها استفاده کنید.
 
هدایای این محصول چیست؟
 
کتاب ارزشمند، به راحتی به وزن دلخواهتان برسید که در آن
 تکنیک های لاغری و روش EFT برای خنثی کردن باورهای 
چاق کننده و روش شفا دهی در 110 صفحه آموزش داده شده است. 
 
با خرید پکیج لاغری نیک جذب به سریع ترین و مفیدترین روش های کاهش وزن
 پی خواهید برد و با استفاده از  تکنیک های آن می توانید روند لاغر شدن
 خود را با لذت و راحتی طی کنید. 
 
قیمت: به مناسبت ماه مبارک رمضان به جای 68000 تومان
 فقط 45 هزار تومان بپردازید و از لاغر شدن خود لذت ببرید.
 
14 فایل صوتی که با استفاده از آن می توانید بیش از 67 باور منفی 
و چاق کننده خود را نابود کنید و به راحتی در مسیر لاغر شدن قرار بگیرید.
دو کلیپ مربوط به آموزش EFT و نابود کردن هوسهای غذایی که پیش نیاز دوره هستند.
سه تکنیک لاغری با قانون جذب
لاغری به کمک هو اوپونو پونو
لاغری به کمک EFT
 
هدیه ویژه ( فایل خود هیپنوتیزم لاغری + کتاب به راحتی به وزن دلخواهتان برسید.)
 
 


:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

پاورپوینت قانون جذب ثروت

دید کلی : 
پاورپوینت قانون جذب ثروت شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد و حسابداری کاربرد دارد

توضیحات کامل : 

پاورپوینت قانون جذب ثروت

 

پاورپوینت قانون جذب ثروت شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

دربا‌ره‌ی پول و ثروت چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌گویند پول را  دوست دارند، اما اگر به‌اندازه‌ی کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد،

آن‌وقت به‌طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بی اندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود 10 درصد از مردم است.

تنها تفاوت میان ثروتمندان وسایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند،احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛  جذب ثروت همین است.

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
قانون جذب ثروت چگونه عمل می کند
چگونه با قانون جذب ثروت ، ثروتمند شویم 
پایان

 

عنوان : قانون جذب ثروت

فرمت : پاورپوینت

حجم : 388 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت قانون جذب ثروت



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن

دید کلی : 
این پاورپوینت در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 190 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتني و بلوک،سقف تیرچه فلزي و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نيازيت،سقف سياك،سقف های مجوف بادکنکی،سقف روفيكس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

توضیحات کامل : 

پاورپوینت انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن

 

این پاورپوینت در مورد انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن در 190 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، انواع سقفهای ساختمانی سنتی و مدرن،سقف چوبی،سقف طاق ضربی، سقف تیرچه بتني و بلوک،سقف تیرچه فلزي و بلوک،سقف پوسته بتنی،دال ها،سقف کاذب 8- سقف کرمیت، سقف نيازيت،سقف سياك،سقف های مجوف بادکنکی،سقف  روفيكس،سقف کامپوزیت،سقفهای فضایی و...و منابع می باشد.

قسمتی از متن:


سقف به سطح بالایی یک اتاق یا یک سازه گویند. در ساختمان‌های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، برودت، باران و برف و در ساختمان‌های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود به گونه‌ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می‌شود. در مناطق سردسیر ارتفاع سقف تا کف معمولاً کم می‌باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا عموماً ارتفاع سقف زیادتر می‌باشد

 


دیوارها می توانند هر فضایی را محصور نمایند ، اما سقف هر فضایی را امن می نماید . سقف ها به فضا آسایش می بخشند و آنها را از هجوم عوامل طبیعی مانند آفتاب و برف و باران حفظ می نمایند . به کمک سقف ها همانطور که در یک قفسه کتابخانه دیده می شود می توانیم ساختمان را به طبقات متعدد تقسیم نماییم در حقیقت ، دیوارها محیط اطراف خود را در جهت افقی تقسیم می کنند و سقف ها محیط را در جهت قایم تقسیم می نمایند. در این مطلب با انواع سقف ها به صورت خلاصه ومفیدآشنا میشوید.تا انتهای مطلب با پیمانساز همراه باشید


سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.


* :

این نوع سقف صرفا در اسکلت فلزی قابل اجرا است.
اجزای تشکیل دهنده آن شامل تیرهای فرعی ( لانه زنبوری-پروفیل ) برشگیر ، بتن و آرماتور حرارتی می باشد.

سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها به عنوان پرکننده استفاده نشده است. برای ایجاد یکپارچگی این سقف، از برشگیر (ناودانی) استفاده می‌شود که این ناودانی‌ها باعث درگیری تیرآهن با سقف و در نتیجه یکپارچگی سقف می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

دید کلی : 
دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

توضیحات کامل : 

دانلود پاورپوینت 60قانون جذب و موفقیت

 

این پاورپوینت در 60 صفحه شامل 60 قانون جذب و موفقیت برای ارائه در تمام سطوح تحصیلی می باشد



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک




 
 

تمرینات قانون جذب

تابلو آرزوها

تمرینات قانون جذب

تابلو آرزوها

استفاده از تابلوی آرزوها تمرینی محبوب برای رسیدن به همان چیزی است که در زندگی می‌خواهید.به زبان ساده، این تابلو شامل تصاویر و کلماتی است که آنچه را می‌خواهید جذب کنید به شما یادآوری می‌کند. برای استفاده از تابلوی آرزوها باید دو کار انجام دهید:

 اول: برای پیدا کردن تصاویر و کلمات مناسب وقت صرف کنید و آنها را روی تابلو بچسبانید. این کار نوعی تعهد شخصی نسبت به خواسته‌هایتان ایجاد می‌کند و برای تجسم آنچه واقعا می‌خواهید به شما کمک می‌کند.

دوم: تصاوير روی تابلو به عنوان يادآوري بزرگي از خواسته هاي شما خدمت مي‌کنند. هر روز به تخته نگاه کنید و آنچه را می‌خواهید به دست آورید به خود یادآوری کنید.

ایجاد یک تابلوی آرزو آسان است. با استفاده از اینترنت یا مجلات، تصاویری که نشان دهنده‌ی خواسته شماست پیدا کنید از آنها پرینت بگیرید و در تابلو از آن استفاده کنید. استعاری و با معنا بودن تصاویر مهم نیست؛ مهم این است که تصاویر با خواسته‌های شما مرتبط باشند.  تصاویر را روی یک تخته بچسبانید و در مکان برجسته‌ای که هر روز جلوی چشمتان باشد قرار دهید.

تجسم حسی

تجسم حسی

تجسم حسي

بعضی از مردم با خیال راحت این ماجرا را باور می‌کنند و این کار گام اول را آسان می‌کند. این تمرین برای کسانی است که زمان بیشتری برای باور کردن نیاز دارند و باید احساسات خود را درگیر ماجرا کنند تا آن را بپذیرند. اگر در تجسم کردن خواسته‌ی خود مشکل دارید؛ شروع به دقیق شدن روی خواسته‌تان کنید و به جزئیات آن فکر کنید.

چشم‌های خود را ببندید و یک تکه میوه را مجسم کنید. به دلایلی پرتقال برای این کار مناسب تر است. اما اگر پرتقال را دوست ندارید حتما چیز دیگری انتخاب کنید. برای رسیدن به هدف در این مثال ما ابتدا رنگ نارنجی را تصور می‌کنیم.

این تمرین ساده را دنبال کنید: چشمانتان را ببندید و میوه را به وضوح در ذهن خود ببینید. شکل گرد آن را مشاهده کنید. رنگ روشن و نارنجی و بافت ضخیم و… دارد.

•  تصور کنید چگونه پرتقال را در دستان خود نگه داشته اید و چه احساسی دارید؟ میوه را بررسی کنید. پرتقال را مالش دهید و با دست خود بالا و پایینش کنید. وزنش را احساس کنید؛ آیا سرد است یا با درجه حرارت اتاق یکی است؟

•  بوی پرتقال را تصور کنید. با استفاده از حافظه خود بوی آن را بشناسید و ببینید آیا می‌توانید به رنگ نارنجی برسید؟ آیا می‌توانید بوی عطر شناخته شده را حس کنید؟ نفس عمیق بکشید و ببویید.

 • تصور کنید که به آرامی روی سطح نارنجی ضربه می‌زنید. صدای ضربه چطوری است؟ شبیه چه صدایی است؟ تلاش کنید آن را به روشنی بشنوید.

• رنگ نارنجی را کنار بزنید. صدای پاره شدن پوست از گوشت را بشنوید. پوست مرطوب را در پشت پوست ضخیم مشاهده کنید. پالپ براق و خشك دیده و بوی شیرین مرکبات خیلی قوی‌تر می‌شود.

• در نهایت، یک گاز به آن بزنید و بافت نارنجی را در دهان خود احساس کنید. آب و گوشت سردش را روی زبان خود احساس کنید. به طعم شیرین آن توجه کنید. این تمرین را با هر چیزی امتحان کنید تا به تسلط کافی در این زمینه دست پیدا کنید. بعد از تسلط یافتن، انجام مرحله 1 قانون جذب بسیار ساده تر می‌شود. برای بهبود این تمرین می‌توانید صدای خود را قبل از انجام تمرین ضبط کنید و بعد آنچه را می‌گویید با چشم بسته و در ذهن خود تجسم کنید.

شکرگزاری

شکرگزاری

لیست سپاسگزاری

ما در مورد اهمیت قدردانی در مرحله 3 صحبت کردیم، اما قصد داریم در اینجا کمی عمیق‌تر در این باره حرف بزنیم. قدردانی، ذهن شما را در حالت مناسبی برای دریافت آنچه می‌خواهید قرار می‌دهد.

اگر به خاطر چیزهایی که قبلا از کائنات دریافت کرده اید قدردانی کنید؛ انتظار می‌رود که به احتما زیاد چیزهای بیشتری دریافت کنید. برای مثال تصور کنید به کسی در تولدش هدیه‌ای که خواسته را می‌دهید و او تشکر نمی‌کند؛ احتمالا از دادن هدیه دوم اجتناب می‌کنید. از سوی دیگر؛ هدیه‌ی مشابه‌ای به کسی می‌دهید که با اشتیاق از دریافتش ابراز قدردانی می‌کند. قدردانی او شما را هیجان زده می‌کند و مشتاق می‌شوید که این کار را تکرار کنید و باز هم برای او هدیه بخرید. کائنات را همانطور تصور کنید.

در اینجا چند راه برای تهیه‌ی فهرست قدردانی وجود دارد:

لیستی از همه‌‌ی چیزهایی که برای آن سپاسگزار هستید، تهیه کنید. هر زمان که چیز جدیدی به فکرتان رسید به لیست اضافه کنید.

هر شب  اتفاقات خوبی که در آن روز برایتان افتاده را لیست کنید و آنها را به فهرست قدردانی خود اضافه نمایید.

هر صبح که از خواب بیدار می‌شوید به لیست قدردانی نگاه کنید و آن را بخوانید. این کار قطعا به شما در داشتن خلق و خوی بهتر کمک می‌کند. و دیدگاه شما را تغییر می‌دهد تا چیزهای دیگری که باعث خوشحالی‌تان می‌شود را پیدا کنید. فراموش نکنید که قانون جذب یعنی هر چیزی، مشابه خودش را جذب می‌کند.

 

ذهن آگاهی

ذهن آگاهی، حواس‌جَمعی، یا حضور در لحظه اصطلاحی در روان‌شناسی و علوم مشابه است، به معنی توجه کردنِ عمدی و تمرکزی پذیرا و بدون قضاوت، به رخ دادن افکار، هیجانات و محسوسات در زمان حال.

ذهن آگاهی یعنی از رفتار و احساسات خود بدون قضاوت کردن آنها آگاه باشیم و بدون تجزیه و تحلیل کردن، آنها را مشاهده کنیم.

ذهن آگاهی این نیست که:  “دست هایم می‌لرزد، زیرا از این نشست می‌ترسم. من نباید بترسم. چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. “

بلکه توجه به این موضوع است: “من نسبت به اینکه دیگران در این جلسه چه فکری در مورد من خواهند کرد؛ احساس ترس می‌کنم. من به خاطر احساس ترس از خودم شرمنده‌ام. دستم به خاطر این ترس درحال لرزیدن است. “

مهم این است که درک کنیم؛ تمرکز و توجه به اعمال و افکارمان برای تغییر دادن آنها یا درک آنها نیست. فقط به این دلیل است که متوجه شویم قضاوت‌ها و واکنش‌هایی که اتوماتیک انجام می‌دهیم ناسالم هستند و در واقع مشکل را از بین نمی‌برند. 

تحقیقات علمی زیادی در زمینه‌ی اثرات ذهن آگاهی انجام شده است که توضیح آن از این بحث خارج است. آنچه شما باید بدانید این است که  ذهن آگاهی چیزهایی مانند اضطراب و افسردگی را از بین می‌برد و اثرات فوق العاده مفیدی بر روی چیزهایی مانند فشار خون، سیستم ایمنی، ضربان قلب و حتی سرطان دارد.

ذهن آگاهی بخش مهمی از قانون جذب است؛ زیرا در صورت عدم وجود قضاوت، باور خواهید کرد آنچه را می خواهید بدست خواهید آورد.

برای آگاهی واقعی از آنچه که می‌خواهید، می‌توانید از ترس و سیگنال‌هایی که این ترس‌ها در حال ارسال کردن آنها به کائنات هستند اطلاع یابید و برای ایجاد تغییر در آنها، با عشق و محبت به این ترس ها و سیگنال ها نزدیک شوید. تمرین بعدی برای رسیدن به این هدف است.

دوست داشتن مهربانی

نزدیک شدن به ترس و تردیدتان با عشق و محبت بسیار دشوار است. احساسات منفی کاملا غلط و محدود کننده هستند و در نتیجه، احساس عشق کردن با وجود آنها سخت است. صبر داشته باشید و مدیتیشن مهربانی را امتحان کنید.

دوست داشتن مهربانی، مراقبه‌ای است که در آن با خود، دیگران و تمام جهان همدردی می‌کنید. این یک راه عالی برای قرار دادن ذهن در جهتی است که به راحتی دوستی را دریافت کند.

نگران نباشید، احساس آسودگی را در خودتان بیابید و آن را به دیگران ببخشید. برای انجام این مدیتیشن، تصور کنید برای کمک به کودکی کوچک یا حیوانی مجروح، گرمای وجودتان میل به تابیدن دارد. به عشق و محبت خود اجازه تابش بدهید. این مدیتیشنی محبت آمیز است که برای ایجاد احساس عشق و محبت در وجودتان می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

با تمام وجود حضور داشته باشید

اکثر ما اعمال روزانه را بدون قصد انجام می‌دهیم. بیدار می‌شویم، برای روزمان آماده می‌شویم اما در مورد این اقدامات فکر نمی‌کنیم. اغلب افکار و احساسات پریشان، ما را از فعالیتی که انجام می‌دهیم دور می‌کند.

برای کار کردن با قانون جذب، عمدا با توجه به اندیشه ها، احساسات و اعمال خود، کار کنید. هدف، تمرکز روی فعالیت مغز شماست. این نوع تمرکز منظم، هنگام استفاده از قانون جذب، به شما در دستیابی سریع تر و دقیق تر به خواسته‌هایتان کمک می‌کند.

برای تمرین بودن به طور عمدی، بر فعالیت‌های روزمره خود تمرکز کنید و نیت خود را برای هر عملی که انجام می‌دهید، تعیین کنید. در ابتدا، با انجام این تمرین احساس خستگی مفرط خواهید کرد اما تمرین را ادامه دهید و تماشا کنید که چطور واقعیت لحظه‌ها با تمرکز شما تغییر خواهد کرد.

به عنوان مثال، امشب با قصد غذا بخورید و هنگام ظرف شستن، قبل از اینکه هرگونه اقدامی انجام دهید، با صدای بلند یا به صورت ذهنی قصد خود را بیان کنید. مثلا بگویید:

“من قصد دارم دوباره این ظرف را تمیز کنم.”

“من ظرف را برداشتم.”

“من آب گرم را باز می‌کنم. “

“من مایع ظرف شویی را روی اسفنج قرار داده ام.”

قبل از اعلام قصد خود برای انجام این اقدامات هیچ اقدامی انجام ندهید. باز هم در ابتدا خسته کننده می‌شود، اما به زودی متوجه خواهید شد که باور نکردنی است که:

عمل ساده شستن یک ظرف واقعا به یک سری اقدامات، حرکات و افکار نیاز دارد. هنگامی که قصد شما بر روی عمل متمرکز می‌شود، دقیقا همان مقدار حرکت را درک خواهید کرد. وقتی که با قصد حرکت کنید کم کم از مجموعه افکار و احساسات و اقدامات خود مطلع خواهید شد و روزتان را هشیارانه تر سپری می کنید.

 

راهنمای کامل قانون جذب-بخش اول

راهنمای کامل قانون جذب-بخش دوم

سوالات متداول در مورد قانون جذب

تمرینات قانون جذب

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

قانون جذب سه مرحله ای

تصمیم گیری

مرحله 1: خواسته‌تان را شناسایی کنید:

به نظر ساده می‌آید، نه؟ بیشتر مردم در دانستن آنچه می‌خواهند چندان ماهر نیستند ولی در عوض در شناسایی آنچه که نمی‌خواهند بسیار کارآمد  هستند. در این مرحله یاد خواهید گرفت چرا دانستن آنچه که خوشتان نمی‌آید، سودمند است.

مرحله‌ی 2: به خواسته‌تان توجه کنید:

قانون جاذبه از هر آنچه که شما، توجه، انرژی و تمرکزتان را بر آن معطوف کنید، بیشتر به شما می‌دهد. این مرحله به شما می‌آموزد چگونه این کار را تنها با انتخاب «کلماتتان» انجام دهید.

مرحله‌ی 3: اجازه دهید، اتفاق بیفتد:

تعجب می‌کنید که چرا نمی‌توانید خواسته‌هایتان را به ظهور برسانید؟ سرعت برآورده شدن خواسته‌هایتان به این نکته مربوط است که تا چه اندازه به آن اجازه می‌دهید، اتفاق بیفتد این مهم‌ترین مرحله است.

 

 

تضاد چیست؟

تضاد، در ارتباط با قانون جذب، هر چیزی است که شما دوست ندارید، احساس خوبی ایجاد نمی‌کند یا باعث می‌شود که در حال و هوای منفی قرار بگیرید.

لحظه‌ای که مطلبی را در زندگی‌تان شناسایی می‌کنید که احساس تضاد ایجاد می‌کند و زمان صرف آن می‌کنید تا درباره‌اش شکایت کنید درباره‌ی آن حرف بزنید یا ابراز کنید که آن را نمی‌خواهید، در حقیقت در حال ارائه‌ی یک ارتعاش منفی هستید. آنگاه قانون جذب از راه ارائه‌ی بیشتر از همان مطلب به ارتعاش منفی شما پاسخ می‌دهد.

آیا تضاد سودمند است؟

بله، با مشاهده‌ی تضاد و شناسایی آن و مشاهده‌ی موردی که نمی‌خواهید، موردی که می‌خواهید برایتان واضح‌تر خواهد شد. فقط از خودتان بپرسید: «خب، من چه می‌خواهم؟» به بیان دیگر، می‌توانید از پاسخ این سوال، برای واضح کردن آنچه می‌خواهید استفاده کنید.

برای مثال: اولین شخص از جنس مخالف را که دوست داشته‌اید به خاطر بیاورید. احتمالا حالا دیگر با این شخص رابطه‌ای ندارید و از آن رابطه فهرستی از مواردی که خوشایندتان نیستند در دست دارید. این فهرست تضادهای شماست. همین فهرست است که به شما کمک می‌کند تا آنچه که در یک همسر می‌پسندید برایتان روشن و واضح شود.

 

مشاهده‌ی تضاد بسیار ضروری است. زیرا به شما کمک می‌کند آنچه می‌خواهید برایتان روشن شود.

 

مثال: جانیس – روابط

جانیس 34 ساله از این که مدام مرد نامناسبی به او ابراز علاقه می‌کند خسته و ناامید است. او شکایت می‌کند که مردانی را به خود جذب می‌کند که غیر قابل دسترس و بی‌عاطفه‌اند و به ندرت او را در اولویت قرار می‌دهند.

جانیس تصمیم گرفت که برای جذب رابطه‌ی ایده‌آلش از قانون جذب استفاده کند.

او با قدم اول یعنی شناسایی خواسته‌هایش، روند جذب سنجیده را آغاز کرد و برگه‌ی شفافیت از طریق تضاد را به کار برد. به برگه‌ی جانس نگاهی بیندازید.

در مورد جانیس، او قادر بود که از راه یادآوری شماری از روابط گذشته و آنچه که درباره‌ی آن روابط نمی‌پسندید «تضاد»، فهرستی بلند بالا از تضاد تهیه کند.

 

شفافیت از طریق برگه تضاد

جانیس

رابطه ایده آل من

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

 

جانیس در سمت A، فهرست تضادش را تهیه کرد. او در طی این تمرین سه رابطه‌ی گذشته‌اش را به خاطر آورد و برای ایجاد این فهرست دو روز وقت گذاشت.

 

شفافیت از طریق برگه تضاد

جانیس

رابطه ایده آل من

فرمول سه مرحله‌‌ای برای جذب سنجیده

 

جانیس هر کدام از این عناوین را در فهرستش خواند و از خود پرسید، «خب، من چه می‌خواهم؟» پس از این که جواب‌ها را در سمت B نوشت، روی مغایر‌های سمت A  خط کشید.

توجه: ما در این مثال در فهرست جانیس تنها 9 مورد را آورده‌ایم. هرچه در قسمت تضادها عنوان بیشتری اضافه کنید ( برای مثال 50 تا 100 عنوان) این تمرین برایتان موثرتر خواهد بود. هرچه تضاد بیشتری را شناسایی کنید، شفافیت بیشتری را ایجاد خواهید کرد.

 

برگرفته از کتاب: قانون جاذبه، مایکل لوسیر، ترجمه نگار مختاری



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

 

چگونه ایده هایمان را ماندگار کنیم؟

چگونه ایده هایمان را ماندگار کنیم؟

شش ویژگی که ایده ها را ماندگار می‌کند:

  • سادگی و ساده سازی ایده: قسمت های غیر ضروری رو شناسایی و حذف کنید. بخش های مختلف ایده رو بر اساس ضرورت، اولویت بندی کنید و مغز ایده‌ تون رو کشف کنید.

نکته: بعضی ایده ها از قبل وجود دارند اما به صورت کامل و جذاب اجرا نمی شوند.

  • غیر منتظره بودن: شما نمی توانید تقاضای توجه کنید. شما فقط می توانید توجه دیگران را جلب کنید. برای اینکار از احساس غافلگیری و ایجاد علاقمندی استفاده کنید.

 

  • ملموس بودن ایده: اگر چیزی با حواس پنجگانه ی ما قابل درک باشد ملموس است. اصلا از عبارات انتزاعی استفاده نکنید. باید طوری باشد که هرکه ایده را شنید بتواند آن را تجسم کند. ملموس بودن ایده به افراد کمک می کند تا آن را راحت بفهمند.

هدایت بر اساس نیازهای خاص راهی است که کمک می کند تا ایده‌ هایتان را ملموس تر کنید.

نکته: افراد با تجربه به ایده های ملموس علاقه دارند و افراد بی تجربه به ایده های انتزاعی.

  • معتبر بودن ایده: ایده ای تولید کنیم که باور پذیر باشد. هرچه ایده باور پذیرتر باشد معتبر تر است. صادقانه درباره ی جزییات ایده توضیح بدهید و منبع قابل اتکا برای صلاحیت بخشیدن به ایده هایتان داشته باشید. افراد صلاحیت دار در این زمینه یعنی:  متخصصین  و افراد مشهور و موفق.

در ضمن دانش شما درباره ی جزییات یک ایده می تواند منبع اتکا شما باشد.

  • احساسی بودن ایده: چه کاری انجام دهیم تا انسانها به پیام ایده ی ما اهمیت بدهند و برایش ارزش قائل شوند؟ باید توجه کنید چه چیزی برای دیگران مهم است تا ایده های خود را به آن پیوند بزنید.

به جای اینکه روی توضیح محصول خود تمرکز کنید روی منفعت مشتری تمرکز کنید و بگویید چرا باید محصول(ایده) شما رو بخرند؟

برای احساسی بودن ایده باید روی 3 محور تمرکز کنید:

الف: جذابیت موضوع.

ب: منفعت شخصی مخاطب.

ج: هویت آن.

  • داستانی بودن ایده: داستان های قابل تصور و مربوط به خود شخص تعریف کنید. با داستان شبیه سازی ذهنی اتفاق میوفتد. با داستانی کردن ایده، مخاطب را با ایده خود هماهنگ می‌کنید.

تمام این شش ویژگی را به ایده خود اضافه کنید.

مثال از یک ایده خوب: رفتن انسان به کره ماه.

سوال اصلی این است: چطور می‌شود یک ایده یا نظریه را به عمل رساند و آن را پیگیری کرد؟

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

کنترل زندگی

اینکه چه کاری انجام می دهید با دو چیز کنترل می شود: باورها و ارزشهای شما.

اگر صادقانه برای ارزشهای خود تلاش کنید به آنها می رسید.

سه سوال مهم در زندگی:

  • روی چه چیزی تمرکز می کنید؟
  • چیزی که روی آن تمرکز کردید چه معنایی دارد؟ معنای درست تصمیم گیری را دریابید شاید به نظر شما این تصمیم به نفع همه ی خانواده است اما در واقعیت اینطور نیست.
  • چه کاری می خواهید انجام دهید؟

کنترل زندگی و کاهش استرس

کیفیت زندگی شما به کیفیت زندگی عاطفی تان بستگی دارد. افراد عصبانی همیشه افراد عصبانی را جذب می کنند. افراد ناراحت اطرافیان را ناراحت می کنند.

مهمترین چیز این است که چه چیزی را وارد مغزتان می کنید چون این موضوع روی رفتار و طرز فکر و همچنین روی کیفیت زندگی شما تاثیر دارد.

تمرین برای کنترل زندگی خود:

  • روزی 30 دقیقه به مغزتان از راه مطالعه، گوش دادن به چیزی و یادگیری یک موضوع، غذا برسانید.
  • روی بدن خود تسلط داشته باشید. احساس ترس را که روی بدنتان تاثیر می گذارد از خودتان دور کنید.
  • هر کس برای هدف ویژه ای خلق شده است. به ندای درونتان گوش دهید تا به شما بگوید چه کنید.
  • یک الگوی دست یافتنی برای خودتان پیدا کنید.
  • به دیگران کمک کنید. زندگی درباره ی من نیست زندگی درباره ی ماست.

راز داشتن زندگی شاد در بخشش و فداکاریست. با این کار شما از نظر عاطفی رشد می کنید و کیفیت زندگیتان هم بالاتر می رود.

  • برای هفت روز تمام افکار منفی را از خود دور کنید و سعی کنید ذهنتان را به سمت چیز مثبتی بکشید. شما نباید به افکار منفی اجازه دهید در ذهنتان باقی بمانند. آنها را سریع از ذهنتان بیرون کنید.

افراد موفق باور دارند کاری نیست که نتوانند انجامش دهند؛ شما هم باید همینطور باشید.

خدایا با قدرت خودت من را به خواسته ها، نیازها و چیزهایی که لیاقتش را دارم برسان.

 من به خدا اعتماد می کنم و همه چیز درست پیش می رود.

سلامتی و فعالیت بدنی مناسب:

  • قدرت ذهنتان را تقویت کنید. مطالعه کنید. گوش دهید و تمرکز کردن را تمرین کنید. روی این موضوع که چه چیزی را می توانید کنترل کنید و چه اتفاقی می افتد تمرکز کنید. همه چیز را بهتر از چیزی که هست ببینید.
  • بدنتان را تغییر دهید. تغییر را به وجود بیاورید.

ما با استفاده نکردن از بدن و ذهن خود آنها را ضعیف کردیم اما با روزی 15 دقیقه تمرین برای هر کدام می توانیم دوباره قدرتمان را بدست بیاوریم.

  • مطمئن شوید در مسیری قرار دارید که می تواند شما را به شخصی مثل الگویی که انتخاب کردید تبدیل کند.
  • مطمئن شوید که در حال تلاش برای رسیدن به هدف خود هستید. شما باید در حرکت باشید.
  • مهمترین نکته این است که روحتان را تغذیه کنید. همیشه زمانی را برای دعا اختصاص دهید. راه دیگر تغذیه ی روح، بخشش و کمک کردن به دیگران است.

برای رسیدن به هدف خود به نکات زیر توجه کنید:

خواسته ی شما باید دقیق باشد. اگر روی موضوع مشخصی تمرکز کنید، مغز شما روی رسیدن به آن متمرکز می شود.

استانداردهای خودتان را بالا ببرید. اگر می بینید فردی نسبت به دیگران یک قدم جلوتر و موفق تر است تنها یک دلیل دارد، آن هم این است که استانداردهای خودش را بالا برده است.

استانداردهای شما باید همیشه قایل دستیابی باشند.

ترجیحات خود را به باید تبدیل کنید تا ملزم شوید راهی برای عملی کردن آن پیدا کنید.

به نتایج کارتان خوش بینانه نگاه نکنید.

اگر در مسیر درست رسیدن به هدف قرار داشته باشید و هر روز برای آن تلاش کنید و هر روز کمی پیشرفت کنید خوشحال خواهید بود.

برای حرکت به سوی هدف باید دست به چه عملی بزنیم؟

باید فکر کنید امروز چه چیزی برای شما اولویت بیشتری دارد. (روی هدف و موفقیت تمرکز کنید.) شما به سمت هدف حرکت می کنید، پیشرفت می کنید و به موفقیت می رسید و خوشحال می شوید و جشن می گیرید.

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب زنان

 

قانون جذب برای رسیدن به معشوق

شما نمی‌توانید مرا متقاعد کنید که قانون جذب ساختگی است. من دیده‌ام که این قانون به طور مداوم در زندگی‌ام کار می‌کند و می‌دانم که در زندگی شما هم بصورت مرتب کار می‌کند. شاید این قانون جذب نیست … شاید این چیزی جز اتصال ذهن و بدن است؛ با این حال، هر چه هست در حال حاضر روی زندگی شما تاثیر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که قانون جذب نام خوبی برای آن است.
چند بار گفتید: “من می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد!” مگر شما روانشناس هستید؟چگونه می‌توانستید بدانید که آنچه انتظار می‌رفت اتفاق می‌افتد؟ (احتمالا شما به روانشناسی اعتقاد دارید اما به قانون جذب خیر.) خنده دار است که چگونه بسیاری از ما به چیزهای خاصی نظیر: معجزه، مداخلات الهی و یا فراطبیعی اعتقاد داریم، اما به چیزی مانند قانون جذب اعتقاد نداریم. ما انتخاب می‌کنیم و آنچه را که به آن اعتقاد داریم انتخاب می‌کنیم تا در واقعیت تجربه‌اش کنیم. من فکر می‌کنم اگر شما در مورد آن بیشتر فکر کنید، خواهید دید که چیزهای مثبت و منفی را در زندگی خود به صورت مداوم جذب کرده‌اید. جالب است بدانید که بسیاری از افراد موفق به قانون جذب اعتقاد دارند.
قانون جذب می‌گوید: آنچه را که بیشتر در مورد آن فکر می‌کنید به زندگی خود جذب می‌کنید و این یعنی با تمرکز بر موارد مثبت و منفی می‌توانید نتایج مثبت و منفی دریافت کنید. قانون جذب در مورد رخ دادن تجربیاتی در زندگی شماست که با باورهایتان هماهنگ است و انتظارات شما از باورهایتان سرچشمه می‌گیرند.

جذب زنان با قانون جذب

آیا شما از قانون جذب برای جذب زنان استفاده می‌کنید؟
من متخصص قانون جذب نیستم اما اطمینان دارم که قانون جذب، کلیدی موثر برای جذب آنچه می‌خواهید (یا نمی‌خواهید) در زندگی خود داشته باشید؛ است. من تاثیر آن را بارها و بارها در زندگی خود و دوستانم و در زندگی هر کس دیگری دیده‌ام و می‌دانم که در زندگی شما نیز وجود دارد. به عنوان مثال، من دیده‌ام که مردم انتظار دارند بیماری آنها بهبود یابد و سپس بهتر شده‌اند. در حقیقت، من این مورد را در خانواده‌ام دیده‌ام. پدرم، به طرز جادویی خود را در بسیاری موارد درمان می‌کند، زیرا اعتقاد دارد که ذهن‌اش به اندازه‌ کافی قوی است و می‌تواند این کار را انجام دهد. جالب توجه است که او به قانون جذب باور ندارد اما معتقد است که ذهن‌‌اش به اندازه‌ی کافی قدرتمند است و می‌تواند در برابر مسائل جدی که در بدنش اتفاق می‌افتد مقابله کند و او را به سلامتی برساند. من دیده‌ام که مردم انتظار دارند بیمار شوند و حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آنها بیمار می‌شوند!

پس بهتر است در مورد زنان انتظارات خودتان را بشناسید. آیا انتظار دارید در ملاقات با هر زنی که در زندگیتان ظاهر می‌شود شکست بخورید؟ آیا شما انتظار دارید زنان به خاطر ویژگی‌های جسمی و روحی شما بترسند؟ آیا اعتقاد دارید هیچوقت نیمه گمشده‌ی خود را پیدا نخواهید کرد؟ اگر این طور است شما نتایجی که انتظارش را دارید بدست می‌آورید. ممکن است هنگامی که برای اولین بار با یک زن ملاقات می کنید؛ به عنوان مثال، او بخواهد به شما کمک کند تا واقعیت جذاب خود را ببینید. اما در نهایت به خاطر همان انتظاری که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده‌ است، خاموش می‌شود و شما را رها می‌کند. چرا؟ چون خود را لایق آن فرد نمی‌دانستید و انتظار شکست را می‌کشیدید.

چگونه می توان انتظار بیشتری از خود و تعاملات خود با زنان داشت؟

1. به توانایی‌ خود در جذب بیشتر اعتماد کنید. با شناختن طرز فکر زنان و اینکه آنها چه می‌خواهند و چه انتظاراتی دارند و چه چیزهایی برای‌ آنها اهمیت دارد؛ به لطف دانش خود می‌توانید در جذب زنان موفق شوید.

2. بصورت متفاوتی با خودتان صحبت کنید. به عنوان مثال، وقتی از شما بپرسم آیا می‌توانید زن دیگری را که می بینید انتخاب کنید، چه می‌گویید؟ اگر بگویید: “نه، چون …”، شما با روش منفی صحبت می‌کنید. شما باید با خودتان متفاوت صحبت کنید، با خودتان واضح حرف بزنید و بگویید: احتمال دارد زن دیگری را که بهتر است، انتخاب کنم. هنگامی که شروع به گفتگو با خودتان می‌کنید، اعتقادات خود را نسبت به خود و موفقیت خود در جذب یک زن تغییر دهید و انتظار تعاملات و نتایج متفاوت را داشته باشید.

در نهایت قانون جذب اینجا به کار می‌افتد. ذهن به کائنات متصل می‌شود و کائنات نتایجی که انتظار دارید را برایتان رقم می‌زند. اگر شما انتظار شکست عاطفی را دارید، در ایجاد یک رابطه‌ی درست؛ بارها و بارها شکست می‌خورید و تجربیات ناموفقی را به زندگی خود جذب می‌کنید. بنابراین، سعی کنید از خود و تعاملات خود انتظار بیشتری داشته باشید تا نتایج بهتری بگیرید.

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب چیست

جذب ثروت

14نکته درباره‌ی قانون جذب

1- یک صفحه‌ی چشم انداز درست کنید و تصاویر آنچه را می‌خواهید جذب کنید رویش بچسبانید. هر روز با حالتی سرشار از احساس خوب به آن نگاه کنید؛ طوری که انگار همین حالا به هدفتان رسیده‌اید.

2- یک فکر مثبت 100 برابر قدرتمندتر از یک فکر منفی است.

3- روی چیزی که در حال حاضر به خاطر آن سپاسگزار هستید تمرکز کنید تا کائنات چیزهای خوب بیشتری سر راه‌ شما قرار دهد.

4- شما مسئول زندگی خود هستید.

5- ما نیازی به دانستن دلایل احساسات خود نداریم. خیلی ساده است. دو دسته هستند: احساسات خوب، احساسات بد. و احساسات خوب ما را به آرزوهایمان می‌رسانند.

6- احساسات شاد، شرایط شادتر را جذب می‌کند.

7- چیزهایی را که بیشتر دوست دارید بنویسید و آن خصوصیات را در خود ایجاد کنید. اگر فرکانس شما با خواسته‌هایتان مطابقت نداشته باشد؛ ناخواسته‌ها را جذب می‌کنید و در شرایطی که مطابق میل شما نیست باقی خواهید ماند.

8- زندگی می‌تواند و باید فوق العاده باشد و زمانی اینگونه خواهد بود که شما آگاهانه از قانون جذب استفاده کنید.

9- روابط: با خودتان به نحوی رفتار کنید که دوست دارید دیگران با شما رفتار کنند. خود را تسکین دهید که تا ابد خود را دوست دارید.

10- شما می‌توانید شروع به احساس کردن هر آنچه که می‌خواهید کنید. (حتی اگر وجود نداشته باشد.) کائنات به ماهیت خواست و اراده‌ی شما متصل است.

11- زندگی سرشار از فراوانی است.

12- تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید. باور کنید که می‌توانید آن را داشته باشید، اعتقاد داشته باشید که سزاوار آن هستید و ممکن است برای شما اتفاق بیفتد.

13- آنچه که در موردش فکر می‌کنید و به آن احترام می‌گذارید دقیقا چیزی است که می‌خواهید.

14- حقیقت این است که بی‌نهایت عشق، ایده‌های خلاقانه، قدرت، شادی، خوشبختی در اطراف شما وجود دارد.

 

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب برای ازدواج

 مرحله‌ی فیزیکی برای جذب عشق

کارهایی که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید

قانون جذب و عشق

اگر امیدوار هستید با استفاده از قانون جذب به عشقی معتبر و پایدار که همیشه رویای آن را در سر داشتید برسید، بدانید که تنها نیستید. در کنار پول، پیشرفت‌های حرفه‌ای و افزایش کلی اعتماد به نفس، عشق یکی از رایج ترین اهداف افرادی است که به قانون جذب علاقه‌مند هستند. گام‌های فیزیکی خاصی برای رسیدن به عشق وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در اینجا شش مرحله‌ی اصلی را توضیح می‌دهیم:

 

مرحله‌ی اول: تصویر سازی، جنس مخالف خود را تصور کنید.

به همان شیوه‌ای که تصور می‌کنید، مثلا پول بیشتری دارید، می‌توانید یک شریک زندگی را تجسم کنید. نیازی نیست که بیش از حد به خصوصیات او فکر کنید. (مانند فکر کردن به رنگ مو، سبک، گروه موسیقی مورد علاقه و غیره). مهمترین خصوصیاتش را در نظر بگیرید. در حقیقت، بهتر است توجه زیادی به جزئیات کوچک و مانند آن نداشته باشید. هیچکس کامل نیست و شما در تلاش برای جذب کسی که فقط روی کاغذ کامل به نظر می‌رسد، نیستید. هدف شما جذب عشق است! بنابراین خیلی روی جزئیات وسواس به خرج ندهید و بیشتر روی این سوالات تمرکز کنید: چه چیزی در مورد او جذاب خواهد بود؟ وقتی کنارش هستید چه احساسی دارد؟ شما با هم چه کار می‌کنید؟ چه توقعی از هم دارید؟

 

مرحله دوم: تابلو آرزوها را برای عشق درست کنید.

پس از آن که دیدگاهی کلی از شریک زندگیتان در ذهن خود ساختید، ممکن است بخواهید یک یادآوری فیزیکی از آنچه دنبالش هستید، ایجاد کنید. اگر قبلا درباره‌ی قانون جذب خوانده باشید احتمالا با ایده‌ی ایجاد تابلو آرزوها آشنا هستید. این تابلو اساسا تکه‌هایی از تصاویر الهام بخش است که به شما یادآوری می‌کند می‌خواهید به چه چیزهایی برسید. بنابراین، یک تخته یا فضایی روی دیوار خود پیدا کنید و از آن برای نمایش تصاویر (یا موارد دیگر) استفاده کنید تا احساساتتان را به طور فزاینده تری نشان دهید و عشق را به زندگی خود بکشانید. می‌توانید از عکس‌های مجلات یا عکس‌هایی که خودتان گرفته‌اید استفاده کنید. عکس‌های خود را در دنیای طبیعی پیدا کنید. طرح‌های خود را ایجاد کنید یا فقط عباراتی را که احساس واقعی شما را درباره‌ی عشق بیان می‌کند روی تابلو بنویسید. تابلوی آرزوها را در جایی قرار دهید که روزی چند بار چشمتان به آن بیفتد. هر بار که نگاهتان به آن افتاد برای ایجاد احساس خوب و ارتعاش مثبت لبخند بزنید و مطمئن باشید خواسته‌های شما از قبل برایتان حاضر شده‌اند.

 

مرحله سوم: طوری زندگی کنید که انگار به عشق خود رسیده‌اید.

به عنوان مثال، کارتی را خریداری کنید که رویش نوشته شده باشد: “سالگرد ازدواج‌مان مبارک عزیزترینم” یا یک قطعه طلای کوچک و عاشقانه را که برای روز تولد مناسب باشد انتخاب کنید. علاوه بر این، سعی کنید طوری که انگار در حال حاضر با عشق‌تان هستید؛ زندگی کنید. لبخند بزنید، به موسیقی گوش دهید و اجازه دهید همه‌ی همسایه‌های خوشحال شما را به یاد آنچه که قلباً باور دارید بخشی از زندگی شماست بیندازند. یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی زندگی ممکن است تغییر خانه‌ی شما به محلی مناسب برای زندگی با همسری که مایل به جذب آن هستید؛ باشد. شما می‌خواهید فضایی عاشقانه به زندگی خود بدهید و همه چیز نشانگر وفاداری و تعهد باشد. بنابراین، سخت فکر کنید که شریک زندگی شما در کجای خانه و چگونه وقت خود را صرف می‌کند و چیزهایی که برای شخص مورد نظر شما مناسب‌تر است تنظیم کنید. یا لوازم جدیدی خریداری کنید که برای زندگی یک زن و شوهر مناسب است نه یک آدم مجرد. در حالی که منتظر عشق خودتان هستید، می‌توانید بخشی از خانه را بهتجسم خلاق و انجام تمرین‌‌های دیگر خود اختصاص دهید. فنگ شویی توصیه می‌کند که این کار را در گوشه‌ی سمت راست اتاق خواب خود انجام دهید. این منطقه جایی است که شما باید بیشتر وقت خود را در آن صرفتمرین قانون جذب کنید.

 

مرحله 4. به هرجایی که می‌روید عشق را پخش کنید.

طبق آموزه‌های قانون جذب، نباید بیش از حد تعجب برانگیز باشد که جذب عشق باعث ‌می‌شود شما تبدیل به شخصی دوست داشتنی شوید. و این فقط به اهمیت ابراز احساس عاشقانه مربوط است. کارهایی وجود دارد که هر روز می‌توانید برای گسترش عشق انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید پولی را برای خیریه‌ای جمع آوری کنید، لباسی زیبا به کسی هدیه دهید. آموخته‌های خود را به دیگران یاد دهید. همه‌ی این اقدامات کوچک باعث افزایش عشق می‌شود و کائنات به احتمال زیاد عشق را به شما بر‌می‌گرداند. برای فرستادن ارتعاش بهتر و دوست داشتنی‌تر، وقت آزاد خود را برای نشان داد حس سپاسگزاری به خاطر یک دلیل خاص؛ به کمک کردن اختصاص دهید. شما می‌توانید به مراقبت از خانه بپردازید و برخی از گلها‌ی باغ‌تان را به همسایه‌ها بدهید. همینطور می‌توانید مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید (مانند نحوه برقراری تماس در مرکز خط تلفن بحران). شما با استفاده از مغناطیس همدردی، مهربانی را که در حال تابش آن هستید به سوی خود جذب می‌کنید.

 

مرحله 5. از محدودیت‌های فیزیکیِ پنهان خلاص شوید.

احتمالا قبلا روی محدودیت‌های ذهنی و احساسی که بین شما و عشق و موفقیت و جذب قرار گرفته‌اند کار کرده‌اید؛ تمرکز فعلی ما روی مراحل فیزیکی است که باید انجام دهید. بنابراین بررسی کنید که آیا در اطراف شما چیزهایی وجود دارند که نقش محدودیت‌های فیزیکی را برای ورود یک فرد تازه به زندگی شما، بازی کنند؟ واضح ترین نمونه‌ها شامل مواردی می‌شود که ممکن است به طور ناخودآگاه نشان دهند شما هنوز با همسر سابق خود زندگی می‌کنید. مانند لباس یا اشیائی که استفاده نمی‌کنید، کتاب‌هایی که به آنها علاقه‌ای ندارید و غیره. اگر بازگرداندن این وسایل به همسر سابق شما ممکن نیست، فکر کنید که چطور می‌توانید از آن به گونه‌ای دیگر استفاده کنید؟ به عنوان مثال، شما می‌توانید آنها را بصورت آنلاین به فروش برسانید و پولش را به خیریه اهدا کنید یا می‌توانید اشیا را به یک فروشگاه بدهید تا آن را با قیمت پایین‌تر به کسانی که نیاز دارند بفروشد. البته، برخی از اقلام گرانبها از گذشته وجود دارند که دل کندن از آن حتی به خاطر جذب عشق جدید می‌تواند بسیار سخت باشد. به عنوان مثال، عکس‌های غیر قابل تعویض، نامه‌های دوست داشتنی قدیمی و یادداشت‌های تعطیلات سالانه را در نظر بگیرید. اگر واقعا نمی‌خواهید اینها را دور بریزید و یا آنها را کنار بگذارید، می‌توانید تلاش‌های فعلی خود را برای جذب عشق جدید نادیده بگیرد و آنها را در جعبه‌ای که قابل مشاهده نیست، قرار دهید. این رویکرد به شما کمک می‌کند تا در آینده هم مانند گذشته فکر کنید. با این حال، اگر متوجه شدید که به اشیاء خاصی احتیاج دارید، چون هنوز می‌خواهید عشق گذشته خود را به یاد بیاورید، ممکن است لازم باشد برای پذیرش عشق جدید به زندگیتان و قبول این واقعیت که به فرد جدیدی نیاز دارید؛ کار بیشتری روی خودتان انجام دهید.

 

مرحله 6. پیدا کردن یک شی برای اتصال به اهداف خود.

مهم نیست آن شی را در خانه پیدا می‌‌کنید یا چیزی است که از بیرون خریده‌اید. فقط باید چیزی باشد که بلافاصله شما را به یاد همسر ایده‌آل‌تان بیندازد. هرجایی که می‌روید آن را با خود ببرید تا همیشه این واقعیت را به یاد شما بیاورد که احتیاج دارید عشق بورزید. همچنین می‌توانید این شی را در فرایند تجسم خلاق در دست یا دستان خود بفشارید. این کار به شما کمک می‌کند تا به طور مداوم به نیت خود برای آشکار کردن رابطه‌ی جدید و شگفت انگیز، پایبند باشید. هر بار که این شی را می‌بینید، اجازه دهید به شما؛ اعتماد، امید، عشق و شادی را یادآوری کند.

ترجمه: گروه تحقیقاتی نیک جذب

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب شخص معين

قانون جذب برای ازدواج با شخص مورد نظر

آیا می دانستید که شما توانایی جذب همسر خود را با تمام ویژگی‌هایی که می‌خواهید دارید؟

چطور این کار را انجام می‌دهید؟

خوب، ابتدا باید دقیقا بدانید که چه می‌خواهید. شما باید فهرستی از همه‌ی چیزهایی را که می‌خواهید همسرتان آنها را داشته باشد بنویسید. می‌توانید چیزهایی مانند عشق ورزیدن، مراقبت، تشویق، صداقت و درستکاری را بنویسید. هرچه را می‌خواهید می‌توانید تصور کنید. فقط شما می‌دانید چه می‌خواهید. به عنوان مثال شما یک همسر جذاب می‌خواهید؛ می‌توانید رنگ چشم، رنگ مو، قد و… را فهرست کنید. اگر با روبه‌رو شدن با بعضی چیزها مشکل دارید؛ به رابطه‌ی قبلی خود فکر کنید و اینکه در آن رابطه چه چیزهایی را دوست نداشتید؛ بعد آنها را به چیزهایی که می‌خواهید تبدیل کنید. اگر شخصی که با شما زندگی می‌کرد، نماد بدبختی بود، در لیست خود بنویسید که می‌خواهید شخص مورد نظرتان شاد باشد. اگر شخصی که با شما بود، به اندازه کافی ماجراجو نبود، در لیست خود، ماجراجویی را بیان کنید. فهرست مخصوص خود را با آنچه می‌خواهید در همسرتان باشد، پر کنید.لیست شما می‌تواند هر قدر که بخواهید طولانی باشد.

لیست من دو صفحه طول داشت. سعی کردم چیزی را از دست ندهم و تصمیم گرفتم اگر روز بعد چیزی به فکرم رسید آن را به انتهای لیست اضافه کنم. شما همیشه می‌توانید چیزی را به لیست خود اضافه یا از آن حذف کنید. این فهرست شماست.  مطمئن شوید که این شخص احساس خوشبختی شما را افزایش می‌دهد. کائنات به جای کلمات، به ارتعاش پاسخ می‌دهد. بنابراین وقتی با احساس شادی در راه دلخواه خود تلاش می‌کنید، کائنات ارتعاش شما را دریافت می‌کند و بیشتر از آنچه می‌خواهید به شما می‌دهد. هنگامی که شخص مورد علاقه خود را جذب کرده اید، از تمام صفاتی که فهرست کرده بودید و او همه را یکجا دارد؛ شگفت زده خواهید شد.

در حال حاضر در این بخش که شما اقدام به جذب همسر مورد نظرتان می‌کنید، ابتدا باید بر این باور باشید که شما ارزش آن همسر را دارید. اگر می‌خواهید یک همسر شاد را جذب کنید، ابتدا باید خوشحال باشید. اگر می‌خواهید یک همسر قابل اعتماد را جذب کنید، باید قابل اعتماد باشید. اگر می‌خواهید یک همسر دوست داشتنی را جذب کنید، باید خیلی دوست داشتنی باشید. برای جذب همسر با ویژگی‌هایی که می‌خواهید، ابتدا باید مانند فردی باشید که می‌خواهید جذب شود.

قانون جذب همیشه مردمی را که در یک بازی ارتعاشی هستند با هم ترکیب می‌کند. این جاذبه‌ای مبتنی بر جهان هستی است. به یاد داشته باشید بعدا باید از تخیل خود استفاده کنید، تصور کنید که این شخص در حال حاضر در زندگی شماست. چه احساسی داشتید اگر همین حالا همسرتان درکنارتان بود؟

احساسات خوب بهترین راه برای جذب همه‌‌ی چیزهایی است که می‌خواهید.

بهتر است شخص خاصی را در نظر نگیرید، اجازه دهید قانون جذب فردی را که به آن علاقه دارید، به سمت زندگی شما بکشاند. اما اگر شخص خاصي را در ذهن داشته باشيد مطمئنا اين شخص را به شما جذب می‌کند. همیشه امیدوار باشید که جهان پر از اشخاصی مانند شخصی است که می‌خواهید جذب کنید. پس باید باور کنید که این شخص وارد زندگی شما می‌شود.  باید هم اکنون او را ببینید! شما باید چیزهای مثبتی درباره‌ی آن شخص بگویید.مثلا: خوشحالم که همسر رویاهایم را دارم. من او را خیلی دوست دارم. من نمی‌توانم صبر کنم تا به او برسم. این راهی است تا خودتان را در فرایند تفکر مثبت قرار دهید و ارتعاش قوی‌تری به کائنات ارسال کنید.اگر شما طوری رفتار کنید که انگار خواسته‌ خود را بدست آورده‌اید و احساس خوشایندی داشته باشید کائنات بیش از آنچه انتظارش را دارید به شما می‌دهد.

اگر پس از چند روز از خود بپرسید پس کجاست؟ شما به کمبود توجه دارید و کائنات به شما، چیزی را که به آن توجه دارید میدهد؛ کمبود بیشتر، انتظار بیشتر. و اینگونه رسیدن به چیزی که می‌خواهید زمان بیشتری طول می‌کشد. باید باور کنید! این یک واقعیت است که دقیقا همان چیزی را که می‌خواهید دریافت خواهید کرد.

بعضی افراد قادر هستند همسر خود را سریعتر از دیگران جذب کنند؛ بدین معنا که آنها با افکار خود هماهنگ هستند، بنابراین می‌توانند سریعتر به چیزی که می‌خواهد برسند. دیگران زمان بیشتری را برای به دست آوردن هماهنگی با افکار و عقاید خود صرف می‌کنند. این لزوما بد نیست. من می‌دانم گاهی اوقات ما همه چیز را در همین لحظه می‌خواهیم! اما، همیشه بهتر است با آنچه که می‌خواهید، هماهنگی داشته باشید. شما آنچه را که واقعا می‌خواهید جذب می‌کنید.

بهتر است بدانید که چه چیزی را برای اولین بار از شریک زندگی می‌خواهید، و سپس این افکار و احساس خوب را تمرین کنید. هنگامی که احساس خوبی را آغاز می‌کنید آنچه از روابط می‌خواهید، در فردی که تمایل به جذب آن دارید؛ نمایان می‌شود. در مورد چگونگی ظاهر شدن این فرد در زندگی و جایی که قرار است او را ببینید نگران نباشید؛ کائنات مراقب این جزئیات خواهد بود. کائنات مسیری را که او، شما را در آن ملاقات می‌کند انتخاب خواهد کرد. شما فقط نیاز دارید روی چیزی که از شریک زندگیتان می‌خواهید متمرکز شوید و بدانید که شایستگی داشتن هر چیزی را دارید.

برخی از راه هایی که به شما تا زمانی که به هدفتان برسید  انگیزه می دهند عبارتند از: تماشای فیلم‌های عاشقانه با پایان خوش.  ندیدن فیلم‌هایی با مضمون خیانت و پایان کوبنده و تلخ. گوش دادن به آهنگهای عاشقانه. انجام بازی‌های شاد. ساخت پوستر با عکسهایی از زوجهای دوست داشتنی، نوزادان کوچک، تصاویر عروسی. رفتن به بازار و انتخاب حلقه‌ی ازدواج. استفاده از عبارات تاکیدی مثبت.

عبارات تاکیدی مثبت را روی تابلوی آرزوهای خود بچسبانید و آن را جایی قرار دهید که روزی چند بار ببینید. عباراتی مانند: “من شایسته تمام آنچه که می‌خواهم هستم.” شما فقط باید با احساس خوب به آنچه می‌خواهید جذب کنید فکر کنید و اجازه دهید آن چیز وارد زندگی شما شود.

کائنات( به لطف خدا) سخاوتمند است. بنابراین خوشحال می‌شود وقتی ما در حال تلاش برای جذب همسر یا هر چیز دیگری هستیم، هرآنچه را که می‌خواهیم به ما بدهد.

 

ترجمه: گروه تحقیقاتی نیک جذب

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

راهنمای کامل قانون جذب

چگونگی آشکار شدن زندگی رویایی شما

 

راهنمای کامل قانون جذبراهنمای کامل قانون جذب

 

هنگامی که در مورد موفقیت با قانون جذب  یا راز می‌شنوید، احتمالا شاهد شخصی پرشور و هیجان هستید که آنچه را به نظر جادویی و غیرممکن می‌آید، توصیف می‌کند .برای دریافت پاسخ تمام سوالات خود در مورد قانونجذب، ساز و کار این سیستم به ظاهر جادویی و اینکه واقعا چگونه کار می‌کند، ادامه مطلب را بخوانید.

طرفداران قانون جذب به شما می‌گویند که رویاهای خود را به راحتی بدست می‌آورند و باور‌های مثبت باعث می شود که این اتفاق بیفتد. اما قانون جذب چگونه کار می‌کند؟ و چرا اینقدر مرموز است؟ در پایین راهنمای گسترده‌ای از جذب ارائه شده است.

 

این راهنما چه چیزی به شما میدهد؟

ساز و کار این سیستم به ظاهر جادویی را به شما نشان می‌دهد. پاسخ تمام سوالات خود را درباره‌ی قانون جذبدریافت می‌کنید و متوجه می‌شوید چطور کار می‌کند. در مورد دستاوردهای ممکن از طریق این سیستم، از جمله: عشق، پول و سلامت، همه چیز را می‌گوید. در نهایت، ما هر مرحله از قانون جذب را با تمرینات دقیق و دستورالعمل‌هایی برای اطمینان از موفقیت شما به شما تحویل می‌دهیم. بنابراین، به پشتی صندلی تکیه دهید، آرامش خود را حفظ کنید و آماده باشید تا همه چیز را درباره رمز و راز و سحر و جادو پشت سرتان بگذرانید!

 

چه چیزی یاد میگیرید:

قانون جذب چیست؟

قانون جذب چگونه کار می‌کند؟

3 آزمایش علمی قانون جذب

چگونه از قانون جذب استفاده کنید (و برای چه چیزی)؟

4 مرحله برای کار با قانون جذب

تمرین ها و نکاتی برای استاد شدن در قانون جذب

سوالات متداول در مورد قانون جذب

 

قانون جذب چیست؟

اپرا وینفری در مصاحبه‌ای با لری کینگ، توضیح داد که قانون جذب به موفقیت او در زندگی منجر شد. در واقع، اپرا اعتبار خود را از قانون جذب می‌داند. او تنها شخص معروف موفقی نیست که از این سیستم استفاده می‌کند. ویل اسمیت، جیم کری و آرنولد شوارتزنگر و… همگی با قانون جذب کار کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند.

 

تعریف قانون جذب

باور کنید یا نه، قانون جذب یک آیین پیچیده‌ی سحر آمیز نیست که نیاز به آموزش رمز و راز یا دستور مخفی در یک مدرسه باستانی، داشته باشد. در واقع، قانون جذب یک اصل جهانی ساده و غیر قابل تغییر است.

قانون جذب چیستقانون جذب چیست

به قانون جاذبه فکر کنید

اگر اسکناسی از روی سقف پرت شود روی زمین می‌افتد. سعی کنید از نیمکت خود بپرید، سقوط خواهید کرد.جاذبه قانونی غیرقابل تغییر در جهان ماست. اعتقاد به قانون جاذبه مهم نیست – مهم این است که چیزها هنوز هم سقوط خواهند کرد و ممکن است پس از سقوط باز بیفتند. به هر حال اعتقاد به قانون جاذبه به شما امکان می‌دهد تا اتفاقی که خواهد افتاد را پیش‌بینی کنید و انتظارش را داشته باشید. قانون جذب نیز به همین شیوه عمل می‌کند.

چیزهایی که درون جهان ما هستند تمایل به مهاجرت به سوی چیزهای دیگر را دارند. ما از کلمه “چیزها” در اینجا استفاده می‌کنیم زیرا این قانون شامل افکار، احساسات، افراد، اشیاء و همه چیز دیگر که در جهان ماست، می‌شود.این یک اصل جهانی است، بنابراین برای همه چیز اعمال میشود.

به آن باور داشته باشید یا نه چیزی تغییر نمی‌کند؛ جذب همواره کار خودش را انجام می‌دهد. این یک اصل جهانی ساده است. با این حال، اگر آن را باور کرده باشید و با آن مواجه شوید، می‌توانید اتفاقی که برای‌تان می‌افتد را پیش بینی کنید و انتظارش را داشته باشید. آگاهی شما از قانون جذب می‌تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد.

 

قانون جذب چگونه کار میکند؟

درست همانطور که توضیح چرایی قانون گرانش پیچیده و دشوار است (مگر اینکه شما یک فیزیکدان باشید.)، چرایی قانون جذب نیز پیچیده است. در حقیقت، جاذبه هنوز هم رمز و رازی برای دانشمندان دارد. ما درک می‌کنیم که گرانش یا جاذبه  مانع از معلق ماندن ما و همه‌ی چیزهای دیگر در زمین می‌شود، اما توضیح اینکه دقیقا از چه ماده‌ای بوجود آمده، پیچیده است. قانون جذب بسیار مشابه آن است. اگرچه لزوما نمی‌دانیم چگونه تمام قوانین جهان هستی را  تعریف کنیم اما کارایی آنها را درک می‌کنیم. با خواندن ادامه مطلب درباره‌ی این قانون جهانی و نحوه اعمال آن روی زندگی خودتان یاد می‌گیرید.

 

 

رابطه شما با جهان هستی

برای درک قانون جذب، به دیدگاه‌ خود نسبت به رابطه‌تان با جهان هستی توجه کنید. به عبارت دیگر، باورهای‌تان را درباره‌ی چگونگی برقراری ارتباط با کائنات بررسی کنید. به نظرتان کائنات چگونه با شما ارتباط برقرار می‌کند؟ آیا اعتقاد دارید که می‌توانید محیط اطراف خود را تحت تأثیر قرار دهید تا آنچه می‌خواهید برای شما اتفاق بیفتد؟ یا باور دارید که شرایط، سرنوشت شما را تعیین می‌کند؟

برخی از افراد بر این باورند که محصولی از چیزهایی هستند که برای‌شان اتفاق افتاده است و معتقدند کنترلی روی زندگی خود ندارند. آنها باید بدانند که دارای یک کنترل درونی هستند. قانون جذب به این شیوه عمل می‌کند. حقیقت این است که افکار و احساسات شما بر حوادثی که در اطراف شما رخ میدهد تاثیر میگذارد. تغییر در دیدگاه و درک درستی از ارتباط شما با جهان هستی، می‌تواند شروعی باشد برای جذب چیزهای بهتر به زندگی شما.

 

این سحر و جادو نیست، علم است.

در این مرحله هنوز هم ممکن است اعتقاد داشته باشید این اصل جهانی – که جذاب به نظر می‌رسد –  جادویی و در نتیجه، غیر واقعی است. شاید این به این دلیل است که ما در مورد مفاهیم غیرقابل لمس مانند افکار و احساسات صحبت می‌کنیم. حداقل با گرانش، سیب پرتاب شده به هوا به زمین می‌افتد. ممکن است آن را درک نکنید، اما می‌توانید جلوه‌های بصری و فوری را تجربه کنید.

دشوار است تصور کنید که افکار و احساسات می‌تواند بر جهان اطراف ما تأثیر بگذارد. اما خوشبختانه، پیشرفت‌های تکنولوژی و علم ما را قادر می‌سازد تا به طور چشمگیری و بلافاصله اثرات افکار را تجربه کنیم. درست مانند تماشای سقوط سیب، آزمایش‌هایی وجود دارد که اثرات فوری افکار و احساسات را نشان می‌دهد.

باور کنید یا نه، حجمی از آزمایشات علمی برای اثبات این که اندیشه‌های ما به تنهایی اثرات فوری و ملموس بر خود و محیط اطراف‌مان دارند؛ انجام گرفته است. خوشبختانه، ما خلاصه‌ی برخی از مطالعات عمده را برای شما بیان می‌کنیم.

 

 

1- مدیتیشن گروهی

در تابستان 1993 در واشنگتن 4000 نفر 4 ساعت در هر روز برای کاهش جنایت و افزایش صلح و عشق مدیتیشن کردند. گروهی از دانشمندان و پژوهشگران تمام متغییرهای قابل تصور را در رابطه با کاهش جرم و جنایت طی 5 سال قبل از مدیتیشن گروهی را بررسی کردند. مانند(دما، رطوبت هوا و…) هیچکدام از اینها تاثیر محسوسی روی کاهش جرم و جنایت در واشنگتن نداشت.

 

نتیجه

در یک ماهی که مدیتیشن انجام گرفت 25 درصد جرم و جنایت در واشنگتن کاهش یافت.

بطور علمی ثابت شد که اندیشه ی گروهی مثبت می تواند روی تغییر رفتار بدخواهانه ی اشخاص اثر بگذارد.

 

2- آزمایش پیری

در سال 1979 مطالعه ای روی افراد 70-80 ساله انجام شد. و تفاوت بین به خاطر آوردن جوانی و تجسم و دوباره تجربه کردن جوانی بررسی شد.

گروهی درباره ی روزهای جوانی صحبت می کردند و گروه دیگر وانمود می کردند جوان هستند و مانند جوانان فعالیت می کردند.

 

نتیجه:

علائم سالخوردگی در کسانی که بدن خود را جوان تصور کردند معکوس عمل کرد!

قدرت بینایی و شنوایی: بهبود یافت.

فشار خون: پایین آمد.

ورم مفاصل: کاهش یافت.

در کل عملکرد بدنشان بهتر شد.

 

صرفا به خاطر تصویر سازی جوانی خود، جسم سالخورده آنها در واقعیت، معکوس عمل کرد. این اتفاق را قوه ی تخیل و اندیشه ی آنها ساخته بود.

 

3- آزمایش آب

آزمایش مشهور دکتر ماسارو ایموتو

تفکر یا خواندن کلماتی مانند: عشق، شادی، صلح، نفرت، ترس، عصبانیت و… بر آب و بعد از آن منجمد کردن آن و عکس گرفتن از بلورهای یخ.

 

نتیجه:

کلماتی مانند عشق، شادی، صلح: بلورهایی متقارن و زیبا تشکیل داده بود.

کلماتی مانند نفرت، ترس، عصبانیت : بلورهایی از هم گسیخته و شکسته ساخته بود.

قصد ما می تواند جهان پیرامون ما را تغییر دهد.

 

چگونه و برای چه چیزی از قانون جذب استفاده کنیم؟

 

اکنون که شما  درک کرده اید قانون جذب چگونه کار می کند، بیایید درباره ی راه هایی که می توانید از آن برای بهبود زندگی خود استفاده کنید صحبت کنیم.

 

چگونه عشق و روابط را آشکار کنیم؟

 دومین دلیل محبوبیت قانون جذب در بین افراد، اطلاع یافتن از روشی برای جذب عشق واقعی است. پیدا کردن  شریک زندگی برای داشتن یک رابطه ی ایده آل و دوست داشتنی می تواند به عنوان یک بازی ناامید کننده که شما نمی توانید در آن برنده شوید، ظاهر شود. خوشبختانه قانون جذب  ابزاری عالی برای یافتن عشق است. از آنجا که قانون جذب به معنای کار بر روی خود و خواسته های شماست، به طور ذاتی شما را جذاب تر می کند وبه شما دیدی واضح از چیزی  که می خواهید  و در زندگی به آن نیاز دارید؛ می دهد.

 

چگونه با قانون جذب به بهبود سلامت خود کمک کنیم؟

اکثر مردم از قانون جذب برای رسیدن به سلامتی استفاده نمی کنند، اما همانطور که در نتایج آزمایش پیری متوجه شدید، قانون جذب واقعا  ابزاری عالی برای جذب سلامتی است. از آنجا که قانون جذب با اندیشه ها و افکار کار می کند، بر روی واقعیت فیزیکی ما تأثیر می گذارد، همین حالا ممکن است بدون اینکه بدانید، در حال جذب بیماری به زندگی خود باشید.  یادگیری در مورد قانون جذب به شما کمک می کند تا بدانید  افکار شما تاثیر مستقیمی بر کل دنیا دارند ( از جمله کشتی هایی که در آن سفر می کنید.) نگرش خوب به بهبود سلامت شما کمک می کند و قانون جذب می تواند کمک کند تا بیش از آن را بدست آورید.

 

 

از بیداری روحانی استفاده کنید

با توجه به ماهیت خود، قانون جذب شما را به سطوح بالا و معنوی وجودی متصل می کند. وقتی شروع به تمرین تکنیک می کنید، دیدتان  از جهان عادی فراتر می رود و جهانی جدید و روشن تر را می بینید. نیروی معنوی درون شما به همه چیز اطرافتان متصل است. قانون جذب نشان می دهد که شما به همه چیز متصل شده اید و همه چیز به شما متصل است. با ریتم های جهان هماهنگ شوید.

 

حتی سرگرم کننده هم هست

نتایج استفاده از تکنیک های قانون جذب تنها بوسیله ی تصورات شما محدود می شود.(طبق قوانین فیزیک ما نباید پرواز کنیم، اما خیلی وقت است که با استفاده از هواپیما پرواز می کنیم.) شما می توانید در زندگی خود چیزهای بی پایانی را جذب کنید. از چیزهای عملی مانند«جذب پارکینگ خوب» که همیشه یک پارکینگ عالی برای شما فراهم می کند گرفته تا «تماس با ماجراجویی» که شما را به صورت تصادفی برای کشف دنیایی جدید دعوت می  کند.

 

مرحلهی کار با قانون جذب

در حال حاضر، شما درک کردید قانون جذب چگونه کار می کند و چگونه می توانید از آن در زندگی خود استفاده کنید. پس حالا وقت شروع تمرین تکنیک ها است. در این بخش،از فرایندی 4 مرحله ای برای تبدیل رویاهای خود به واقعیت آگاهی خواهید یافت. در هر مرحله، اهمیت آن و چگونگی حصول اطمینان از این که شما آن را درست انجام می دهید توضیح خواهیم داد.

 

قبل از اینکه شروع کنید:

امکان جذب با قانون جذب فقط با تخیل شما محدود می شود. بصورت ذهنی شروع کنید. مهم است که وقت خود را صرف فکر کردن در مورد این روند کنید: جایگاه فعلی شما در زندگی، و جایی که می خواهید به آن برسید را در نظر بگیرید.

پایه قانون جذب این است که باور کنیم واقعا کار می کند. ابتدا تکنیک های مربوط به چیزهای کوچک را امتحان کنید. برای اینکه این احساس را در خود ایجاد کنید که قانون جذب می تواند روی زندگی شما اثر بگذارد ابتدا چیزی کوچک و جزئی که احتمالا ممکن است را انتخاب کنید.  اگر شک دارید، آن را با چیزی ساده تر تست کنید – این اولین قدم برای تسلط بر قانون جذب است! چیزهای کوچک می توانند شامل: نقاط پارکینگ، پیدا کردن تصادفی پول، شنیدن خاطره یک دوست قدیمی از زبان دیگران، باشند. اینها برای شروع بسیار عالی هستند چون باور آنها راحت است. پس از نتیجه گرفتن، اعتقاد شما به قانون جذب بیشتر خواهد شد و می توانید به چیزی بزرگتر فکر کنید. بیایید از فرایند 4 مرحله ای استفاده کنیم تا رویاهای شما را از خیال به واقعیت تبدیل کنیم.

 

مرحله 1: تصمیم خود را بگیرید

تصمیم گیری در مورد آنچه می‌خواهید اولین و مهم ترین گام در قانون جذب است. شما نیاز به دیدی کلی از میل خود دارید. اینکه آیا شما مایل به جذب چیزی جزئی هستید، یا به دنبال تعمیراتی عظیم در زندگی خود هستید. در مورد آنچه واقعا می‌خواهید فکر کنید.

وقتی این چیز جدید را در زندگی خود تصور می‌کنید، آن را به طور کامل و با هر  پنج حس خودتان تصور کنید.  بعد از این که این چیز جدید را به صورت واضح مجسم کردید؛  به مراقبه‌ای آرام بپردازید. این چیز می‌تواند یک هدف ساده مثل پیدا کردن اسکناس 10 هزار تومانی یا یک هدف اساسی مانند یافتن عشق واقعی در خیابان باشد. این هدف جدید را با هر بخشی از وجود خود احساس کنید.

تصور کنید که این چیز جدید ظاهر  شده است و همانطور به نظر می‌رسد که می‌خواستید،

فکر کنید هنگامی که این چیز جدید در زندگی شما ظاهر شود  چه احساسی دارید؟

 دلتنگ می‌شود؟

احساس آرامش می‌کنید؟

احساس رضایت و شادی می‌کنید؟

احساس انرژی می‌کنید؟

 

آن چیز را در ذهن خود واقعی تصور کنید. فقط روی دریافت این چیز جدید تمرکز نکنید، به زندگی خود بعد از دریافت هم فکر کنید. تصور کنید که چگونه جهان شما را تغییر خواهد داد.

گام اول مهم است، زیرا ذهن و بدن خود را آماده می‌کنید تا آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید. مغز ما تفاوت بین واقعیت و تخیل را نمی‌داند. هنگامی که شما به طور کاملا تخیلی، چیزی را احساس می‌کنید، مغز شما بدن‌تان را به حرکت می‌اندازد. ماهیچه‌ها، جریان خون، قلب، ریه ها و هر بخش از بدن‌تان را در آنچه که تصور می‌کنید درگیر می‌کند. انجام تمرین تخیل، شما را با خواسته‌های خود هماهنگ می‌کند. جسم و روحتان را برای دریافت هر آنچه که در تلاش برای جذب آن هستید، آماده می‌کند. ممکن است ساده به نظر برسد، اما گام اول راهکاری برای روشن کردن انرژی قانون جذب است.

 

مرحلهی کار با قانون جذب را بزودی در سایت نیک جذب خواهید خواند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب کائنات

قانون جذب کائنات، کائنات به تمام مخلوقات خداوند گفته می شود که با نظمی خاص و تغییر ناپذیر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در واقع به قوانین حاکم بر جهان هستی که این نظم را ایجاد می کند، کائنات گفته می شود. و این قوانین خلل ناپذیر توسط خداوند خلق شدند. قوانینی مانند قانون جاذبه یا جذب.

مرحله برای رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید – از جمله پول

یکی از دلایلی که اکثر مردم به خواسته‌های خود نمی‌رسند، این است که آنها گام‌های حیاتی آشکار کردن خواسته‌ها و ایجاد هماهنگی با کائنات را نمی‌دانند. در اینجا هفت گام موثر برای آشکار شدن چیزی که می‌خواهید را می‌خوانید.

 

قانون جذب کائناتقانون جذب کائنات

مرحله 1: برای خود روشن کنید چه می‌خواهید.

اگر دقیقا نمی‌دانید چه می‌خواهید؛  نمی‌توانید کارهایی که برای اتفاق افتادن خواسته‌تان لازم است انجام دهید. برای آشکار کردن چیزی، شما باید دقیقا بدانید که چه می‌خواهید. این به این معنی است که شما باید ویژگی‌های خواسته خود را به صورت واضح بیان کنید. طوری که انگار آن چیز بصورت سفارشی برای شما ساخته شده است. برای شروع این مرحله،  لیستی از 20 تا 25 مورد را که می‌خواهید به آن برسید؛ ایجاد کنید. و خصوصیات مثبت هر مورد را کنارش بنویسید. (ممکن است به جای کلمات از تصاویر استفاده کنید.) “من یک ماشین می‌خواهم.” این جمله خیلی کلی است. برای مثال اگر بگویید: “من یک پژو 206 که کمتر از  600  کیلومتر کار کرده است و قیمتش کمتر از 25 میلیون  تومان است؛ می‌خواهم.” رسیدن به آن بسیار ساده‌تر می‌شود. همانطور که لیست خود را ایجاد می‌کنید، مجوز دریافت خواسته‌هایتان را صادر می‌کنید.

 

مرحله 2: خواسته خود را با کائنات در میان بگذارید.

هنگامی که لیست خود را آماده کردید، وقت آن است که فرکانس خود را به کائنات بفرستید و آنچه را می‌خواهید؛ درخواست کنید. هنگامی که خواسته شما برای کائنات روشن می‌شود به راحتی می‌تواند برای آشکار شدن آن در زندگیتان به شما کمک کند. اگر خواسته خود را بیان نکنید، باز هم سعی خواهد کرد که به شما کمک کند، اما خواسته شما را حدس می‌زند و ممکن است آن چیزی نباشد که واقعا می‌خواهید.

راه‌های زیادی برای ارسال فرکانس مثبت به کائنات وجود دارد مانند: عبادت، مدیتیشن، تجسم خلاق و دعا. نوشتن نامه‌ای به کائنات راه ساده‌ای برای رسیدن به خواسته‌هایتان است. هر روز به کائنات بگویید چه چیزی را می‌خواهید؛ این کار به واضح‌تر شدن خواسته‌ی شما کمک می‌کند.

 

مرحله 3: فعالیت‌هایی را برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

آشکارسازی اهداف؛ هنر هماهنگی با کائنات است. کار روی اهداف‌تان شانس شما را برای دریافت آنچه می‌خواهید افزایش می‌دهد. همچنین سرگرم کننده نیز هست. 3 کاری را که همین امروز برای نزدیک شدن به هدف خود می‌توانید انجام دهید بنویسید. اگر نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید، از Google استفاده کنید. به احتمال زیاد کسی با همین مشکل مواجه شده است و درباره آن نوشته است. به خودتان اجازه دهید از آنچه که دیگران انجام دادند؛ الهام بگیرید. اقدام کنید و تا رسیدن به هدف خود این فعالیت‌ها را ادامه دهید.

 

مرحله 4: جریان را در دست بگیرید.

همانطور که در جهت رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنید ، ممکن است دلسرد  و نا امید شوید. اگر با خود در جنگ هستید و شک دارید که خواسته‌تان اتفاق بیفتد؛ به این روند اعتماد ندارید. هنگامی که شما درباره‌ی چگونگی آشکار شدن خواسته‌ها؛ سوال می‌کنید، به کائنات می‌گویید که هیچ چیز اثبات نمی‌کند که این فرایند کار می‌کند. در اینجا قانون جذب با فرستادن تجربیات، شما را متوقف می‌کند و باعث می‌شود گیر بیفتید. برای آشکار شدن خواسته‌ها، باید به این روند اعتماد کنید. هر زمان که تردید کردید به خودتان بگویید: “هر روز به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شوم. کائنات پشت من است و این عالیست. “تا زمانی که این جریان را باور کنید، این عبارت را تکرار کنید.

 

مرحله 5: پذیرش و تایید آنچه دریافت می‌کنید.

کائنات همیشه به شما کمک می‌کند، ممکن است به راحتی نشانه‌ها را از دست بدهید. (به خصوص وقتی که به روش‌های غیر منتظره‌ای ظاهر می‌شوند.) هنگامی که شما شروع به تایید و دریافت علائم از کائنات می‌کنید، کائنات بیشتر از آنچه را که می‌خواهید به شما می‌دهد. راه خوب برای شروع این مرحله این است که مدارک و شواهد را در پایان روز در یک دفترچه بنویسید. هر چیزی را که در طول روز رخ داده است و شما را به هدفتان نزدیک می‌کند یادداشت کنید. به عنوان مثال:  اگر سعی می‌کنید از بدهی خلاص شوید و بانک سود وامش را با شرایطی به شما می‌بخشد؛ این نشانه‌ است و یعنی به زودی بدهی خود را به صورت کامل می‌پردازید. نشانه همینطور می‌تواند یک نقل قول الهام بخش باشد که در تلگرام یا اینستاگرام با آن رو به رو شده‌اید.

 

مرحله 6: ارتعاش خود را بالا ببرید.

با توجه به قانون جذب، شما آنچه را که می‌فرستید، جذب می‌کنید. برای جذب بیشتر آنچه که می‌خواهید، بایدارتعاش خود را بالا ببرید. ارتعاش‌ها مانند سیگنال‌های رادیویی کوچک شما هستند که به طور مداوم به کائنات فرستاده می‌شوند. شما باید سیگنال خود را با یک فرکانس قابل قبول مانند مثبت ماندن و سپاسگزاری دریافت کنید. و آنچه که همه باید انجام دهید این است که احساس شادی کنید. روزی حداقل 10 تا 15 دقیقه وقت بگذارید و کاری را که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید، انجام دهید. این کار می‌تواند هر چیزی باشد مانند تماشای یک ویدیو کوتاه، ورزش یا تفکر. به شما اطمینان می‌دهم با این کار می‌توانید ارتعاش خود را بالا ببرید. به خاطر داشته باشید که خلق و خوی ناخوشایند بدان معنی است که شما رفتار ناخوشایند بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنید. مثبت ماندن ساده ترین راه برای مطمئن بودن از بدست آوردن چیزهای خوب است.

 

مرحله 7: مقاومت خود را از بین ببرید.

اگر هنوز به چیزی که می‌خواهید نرسیده‌اید، احتمالا شما در برابر دریافت آن مقاومت می‌کنید. شک و تردید، درد، تعویق، نا امیدی، اضطراب، ترس، تاسف و تحقیر همه‌ی اینها نوعی مقاومت و کاملا طبیعی هستند. وقتی متوجه مقاومت‌های ذهنی شدید، آرامش خود را حفظ کنید؛ نفس عمیق بکشید و بگویید: “من در برابر موهبت‌هایم مقاومت نمی‌کنم. من سزاوار بهترین‌ها هستم. من همه‌ی موهبت‌هایم را می‌پذیرم.” رسیدن به اهداف‌تان 100٪ امکان پذیر است، اما برای انجام این کار باید از تمام مراحل استفاده کنید.

مرحله 1: برای خود روشن کنید چه می‌خواهید.

مرحله 2: خواسته خود را با کائنات در میان بگذارید.

مرحله 3: فعالیت‌هایی را برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.

مرحله 4: جریان را در دست بگیرید.

مرحله 5: پذیرش و تایید آنچه دریافت می‌کنید.

مرحله 6: ارتعاش خود را بالا ببرید.

مرحله 7: مقاومت خود را از بین ببرید.

 

نویسنده:  Nathalie Guerin

ترجمه: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک
حل المسائل مقدمه ای بر روش اجزاء محدود ردی

حل-المسائل-مقدمه-ای-بر-روش-اجزاء-محدود-ردیویرایش سوم کتاب “مقدمه ای بر روش اجزاء محدود” نوشته ی پرفسور برجسته، جی. ان. ردی، بروزرسانی ای از محبوب ترین کتاب مرجع موجود برای المان محدود است. متن این کتاب مانند نسخه های قبلی آن دارای رویکرد مفهومی قوی، بررسی مفاهیم ریاضی دقیق و ارائه ی رویکرد کلی در زمینه های کاربردی مهندسی است. این کتاب بخاطردانلود فایل

 
جزوه آموزش علائم و استانداردهای نقشه خوانی صنعتی

جزوه-آموزش-علائم-و-استانداردهای-نقشه-خوانی-صنعتیجزوه آموزش علائم و استانداردهای نقشه خوانی صنعتی(سیستم های ابزار دقیق) ؛ مهندسان،اوپراتورها و تکنسین های حاضر در مراکز صنعتی همانند نیروگاه ها،پتروشیمی ها،صنایع آلومینیوم سازی،ماشین سازی و ... موظف به فهم نقشه های و شناخت و درک تمامی علائم کاربردی در کار خود هستند و ...دانلود فایل

 
پیچ و مهره طراحی شده در سالیدورک

پیچ-و-مهره-طراحی-شده-در-سالیدورکدانلود پیچ و مهره طراحی شده در سالیدورک؛ طراحی 3 بعدی پیچ و مهره با استفاده از نرم افزار سالیدورک طراحی قطعات و آماده رندرگیری و اجرا با استفاده از نرم افزار های کتیا و سالیدورک SOLIDWORKS و CATIAنرم افزار کاربردی در رشته مکانیک و طراحی قطعات در اکثر رشته های مهندسیدانلود فایل

 
پاورپوینت حافظه و انواع آن در كامپیوتر

پاورپوینت-حافظه-و-انواع-آن-در-كامپیوتردانلود پاورپوینت حافظه و انواع آن در كامپیوتر؛ حافظه با هدف ذخیره سازی اطلاعات ( دائم ، موقت ) در كامپیوتر استفاده می گردد. انواع متفاوتی از حافظه دركامپیوتر استفاده می شود قسمتی از متن: استفاده از حافظه صرفا" محدود به كامپیوترهای شخصی نبوده و در دستگاههای متفاوتی نظیر : تلفن های سلولی، PDA ، رادیوهدانلود فایل

 
پاورپوینت نگاهی گذرا بر mpls

پاورپوینت-نگاهی-گذرا-بر-mplsقسمتی از متن: امروزه سرعت بیشتر و کیفیت سرویس بهتر مهمترین چالش های دنیای شبکه می باشند. تلاشهای زیادی که در این راستا انجام گرفته، منجر به ارائه فنآوری ها، پروتکل ها و روشهای مختلف مهندسی ترافیک شده است.در این پاورپوینت به معرفی MPLS که به عنوان یک فنآوری نوین توسط گروه IETF ارائه شده است، خواهیم پدانلود فایل

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

وقتشه تصمیم بگیری

همه‌ فقط 24 ساعت در روز وقت دارن. فقط 24 ساعت برای خواب، خوراک، آموزش، کار، تفریح، سلامتی و رسیدگی به خودشون و زندگی‌شون. حتی انیشتین و نیوتن  و استیو جابز و بیل گیتس و وارن بافت و … هم یه ثانیه بیشتر از 24 ساعت در شبانه روز وقت نداشتن! پس چرا اونا خواستن و تونستن اما تو خواستی و نتونستی؟

 مطمئنا اونا روزشون رو با جمله‌ای بهتر از «حوصله ندارم.» پُر کردن، با جمله‌ای مثل این: من می‌تونممن از پسش بر میاممن از شکست نمی‌ترسم!

تصمیم گیریتصمیم

تو روزتو با چه جمله‌ای شروع می‌کنی و با چه جمله‌ای به پایان می‌رسونی؟ با تکه کلام بازنده‌ها؟ من نمی‌تونم. من از پسش برنمیام. من به اندازه کافی خوب نیستم؟ من لیاقتش رو ندارم؟ عجب بدبیاری! من چقدر بدبختم! آخه چرا من؟ حوصله ندارم! حواست هست؟ عمرته که داره می‌گذره و تو هنوزم حوصله‌ی انجام کاری که تو رو به هدفت می‌رسونه نداری.

می‌خوای مثل افراد موفق باشی، اما حاضر نیستی یه سانتی متر به سمت هدفت قدم برداری. وقتشه به خودت بیا. تا کی می‌خوای با کرختی تموم توی تختت غلت بزنی و خودتو با موبایلت سرگرم کنی؟ دقیقا تا کی می‌خوای وقتت رو هدر بدی؟چند ساعت در روز؟ چند ماه از سال و چند سال از عمرت قراره فقط با گشت و گذار توی گوشی بگذره؟ اگه نمی‌خوای فقط توی عالم خیال موفق و برنده باشی از همین ثانیه تصمیم بگیر یه تغییر مثبت توی زندگیت ایجاد کنی و مثل بازنده‌های بدبخت زندگی نکنی. الان وقتشه یه طور دیگه زندگی کنی.

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

چگونه پول را مدیریت کنیم؟

براندن بورچارد: چگونه پول را مدیریت کنیم؟ اول دستهاتون رو بشورید.(خنده) سوال خوبیه! چطور هوشمندانه تر پول رو مدیریت کنید تا پول بیشتری داشته باشید و از زندگی لذت بیشتری ببرید.

شما باید مسیر خود به سمت ثروت را دوباره مرور کنید.

وقتی از افراد ثروتمند صحبت می شود شما به چه چیزی فکر می کنید؟ اینکه سه یا چهاردرصد از افراد ثروتمند جهان خوب هستند یا بد؟
ارزشهای آنها چیست؟ آیا شما هم میخواهید یکی از آنها باشید؟ گاهی اوقات متوجه می شوید که حرفهایی که در مورد پول در زندگی خود می شنوید کاملا ناخودآگاه کنترل زندگی شما را در دست گرفته. مثلا در مورد خودم. من در یک موقعیت بسیار بد مالی بزرگ شدم. در یک شهرستان قدیمی ایرلندی که قرنها با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کرد. جایی که مردم پول زیادی نداشتند و برای زندگی٬ بسیار سختی می کشیدند و مشکلات زیادی داشتند و در آنجا همیشه صحبت از مردم آنسوی شهر بود. مردمی در آن سوی شهر که ثروتمند بودند و مشکلات کمتری داشتند.
در آنجا فرهنگی وجود داشت که حس ناامیدی یا حتی عصبانیت نسبت به افراد پولدار بود و به همین دلیل هیچکس نمیخواست یکی از آنها باشد و من هم برای مدت طولانی یکی از آنها نبودم. این مسخره است چون یکی از انگیزه های پایه ای انسان انگیزه ی هم بستگی است. ما می خواهیم که در افکار و رفتارمان وحدت داشته باشیم.پس اگر فکر کنیم نوعی از افراد٬ منفی هستند٬ بد هستند٬ ذهن و ناخودآگاه ما هرکاری می کند تا مثل آنها نباشیم. ما نمی خواهیم تبدیل به چیزی شویم که فکر می کنیم منفی است.

برای خواندن مقاله اثربخش کردن عبارات تاکیدی جذب ثروت کلیک کنید.

مغناطیس پول و ثروت

پس اگر فکر می کنید افراد ثروتمند٬ منفی هستند حدس بزنید به چه چیزی هرگز دست پیدا نمی کنید؟ ثروت! چیز مهمی است. باید همه ی آن داستانهای قدیمی را دوباره مرور کنیم. مثل: پول ریشه همه ی کارهای شیطانی است یا افراد پولدار بی عاطفه و خودخواه هستند یا اگر پولدار و موفق باشید زمان لازم برای رسیدگی به خانواده و دوستان خود را نخواهید داشت‌. ما می توانیم در مورد این داستانها درباره ی پول بیشتر فکر کنیم. داستان شما درباره ی پول چیست؟ آیا ثروت برای شما مثبت اندیشی٬ لذت و کار خیر می آورد؟
یا چیزی است که شما را می ترساند چون نمی توانید از پس تعهداتش بربیایید یا فکر می کنید اگر پولدار باشید از خانواده ی خود دور می شوید پس هیچ تلاشی نمی کنید. اکثر ما فرضیه های بسیار بدی در مورد موفقیت و پول بیشتر داریم و همچنین در مورد ذخیره بیشتر پول.

منبع: نیک جذب



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قوانین جهان هستی-بخش پنجم

برای خواندن باقی قوانین جهان هستی از لینکهای زیر استفاده کنید.

قوانین جهان هستی- اول

قوانین جهان هستی- دوم

قوانین جهان هستی- سوم

قوانین جهان هستی- بخش چهارم

قوانین جهان هستی- بخش پنجم

قانون انگیزهقانون انگیزهقوانین پاداشقوانین پاداشقانون پذیرشقانون پذیرشقانون ارزشهاقانون ارزشها



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قوانین آفرینش – بخش چهارم

برای خواندن باقی قوانین جهان هستی از لینکهای زیر استفاده کنید.

قوانین جهان هستی- اول

قوانین جهان هستی- دوم

قوانین جهان هستی- سوم

قوانین جهان هستی- بخش چهارم

قانون اوج و حضیضقانون اوج و حضیضقوانین آفرینشقوانین آفرینشقانون مزرعهقانون مزرعهقانون جذبقانون جذبقانون عدم تکرارقانون عدم تکرار



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قوانین آفرینش 

برای خواندن باقی قوانین جهان هستی از لینکهای زیر استفاده کنید.

قوانین جهان هستی- اول

قوانین جهان هستی- دوم

قوانین جهان هستی- سوم

 

قانون تنوعقانون تنوعقانون کارماقانون کارماقانون هماهنگیقانون هماهنگیقانون نسبیتقانون نسبیتقانون تولد و مرگقانون تولد و مرگقانون تغییرقانون تغییر



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

برای خواندن باقی قوانین جهان هستی از لینکهای زیر استفاده کنید.

قوانین جهان هستی- اول

قوانین جهان هستی- دوم

قوانین جهان هستی- سوم

 

قانون بارشقانون بارشقانون خلاءقانون خلاءقانون خلاء|قوانین آفرینشقانون خلاء|قوانین آفرینشقانون خلاء|قوانین آفرینشقانون خلاء|قوانین آفرینشقانون خلاء|قوانین آفرینشقانون خلاء|قوانین آفرینش



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قوانین جهان هستی- بخش اول

برای خواندن باقی قوانین جهان هستی از لینکهای زیر استفاده کنید.

قوانین جهان هستی- اول

قوانین جهان هستی- دوم

قوانین جهان هستی- سوم

 

قانون باهم بودنقانون باهم بودنقانون پاکیقانون پاکیقانون حرکت و جریانقانون حرکت و جریانقانون نظم و انضباطقانون نظم و انضباطقانون سحرخیزیقانون سحرخیزیقانون عشققانون عشق



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

کائنات چیست و تحت تاثیر چه نیروهایی قرار دارد؟

کائنات همان جهان هستی و مخلوق خداوند است. در واقع به مجموع مخلوقات خداوند (زمین و تمام موجودات و نباتات روی آن، ماه، خورشید، میلیارد میلیارد ستاره و تمام کهکشانها که کهکشان راه شیری بخش کوچکی از آن را تشکیل می دهد و تمام انرژی های موجود در آنها و … که طبق قوانین الهی در کنار هم قرار گرفته اند و روی هم اثر می گذارند.) کائنات می گویند. 

امروز می خواهیم نگاهی علمی به کائنات بیندازیم تا ایمان مان به قدرت خداوند بیشتر شود و یقین پیدا کنیم هرچه بخواهیم از راهی الهی و در بهترین زمان ممکن به دست ما خواهد رسید. کسی که کائنات به این عظمت را چنین زیبا و منظم خلق کرده از عهده ی برآورده کردن نیاز ما بر می آید.

جی. بی. هابدین: «کائنات نه فقط عجیب و غریب‌تر از آنچه است که ما فکر می‌کنیم، بلکه حتی عجیب و غریب‌تر از آنچه است که ما می‌توانیم فکر کنیم.»

از آن نخستین لحظات آتشین خلقت که به نام انفجار بزرگ می‌شناسیم؛ گرانش، نیروی خالق همه ساختارها بوده است. از مجوعه‌های کهکشان‌ها تا شکلِ بدن ما، و حتی کارهای روزمره‌ی ما را بدون آگاهی خودمان کنترل می‌کند. اما در میان چهار نیرویی که کائنات را کنترل می‌کنند، گرانش از همه ضعیف‌تر است.  اینجا لازم به تذکر است که به تازگی نیروی پنجمی به نام «انرژی تاریک» نیز کشف شده است که مسئول افزایش سرعت انبساط کائنات است.

به نظر می‌رسد که سرعت انبساط کائنات در حال افزایش است. یعنی انبساط به جای کاهش سرعت که پیشتر انتظار داشتیم در حال افزایش سرعت است. در حقیقت به نظر می‌رسد که این سرعت امروزه 15 درصد بیشتر از سرعت در 6 میلیارد سال پیش است. آخرین مقدار سرعت انبساط کائنات، 70 کیلومتر در ثانیه در مگاپارسیک بود. هر مگاپارسیک 3.26 میلیون سال نوری است.

چهار نیرویی که کائنات را کنترل می‌کنند عبارتند از:

  1. نیروی هسته‌ای قوی که در قلمرو جهان زیراتمی عمل می‌کند. این نیرو، کوارک‌ها را برای ساختن پروتون‌ها و نوترون‌ها در کنار هم نگه می‌دارد.
  2. نیروی هسته‌ای ضعیف که حاکم بر واپاشی هسته‌ای است و از طریق ذراتی به نام یوزون‌های ضعیف عمل می‌کند. این نیرو، عامل محرک خورشید و ستاره‌هاست و انرژی وابسته به هسته‌ی اتم‌ها را حمل می‌کند.
  3. نیروی الکترومغناطیس، که اتم‌ها را کنار هم نگه می‌دارد. گستره‌ی این نیرو بی‌نهایت است و از طریق فوتون‌های حامل نور عمل می‌کند.
  4. نیروی گرانش که جاذبه جهانی همه‌ی اجرام است. این نیرو همیشه جذب می‌کند و هیچگاه دفع نمی‌کند.

در سطح هسته‌ای، هرکدام از این نیروها را ذره‌ای حمل می‌‌کند که می‌توان آن را کوچکترین بسته‌ی حامل آن نیرو به حساب آورد.

 

انرژی تاریک یا جرم نامرئی

ماده‌ی تاریک یا جرم نامرئی

آلبرت اینشتین: «طبیعت اسرارش را پنهان می‌کند چونکه والا و بلند پایه است، نه به خاطر این که شعبده باز می‌باشد.»

ما می‌توانیم به حضور اجرام آسمانی پی ببریم، در صورتی که آنها را مستقیما رصد کنیم، یا از روی اثرشان بر اجرامی که آنها را می‌بینیم به وجودشان اشاره کنیم. ماده‌ی تاریک یا جرم گمشده، مانند سیاهچاله‌ها از این نوع اجسام هستند.

وقتی در یک شب صاف و تاریک به آسمان نگاه می‌کنیم، حداکثر 6000 ستاره می‌بینیم، اما در حقیقت حدود 8*1022 (هشت هزار میلیارد میلیارد) ستاره در سرتاسر کائنات وجود دارند. بیشتر اینها بسیار بزرگتر از خورشید ما هستند. ستاره‌ای متوسط با جرمی حدود 2*1030 کیلوگرم است. اگر به این مقدار جرمِ مجموع همه‌ی سیاهچاله‌ها و ابرهای عظیم غبار و گاز را که فضای میان ستاره‌ای را فراگرفته‌اند و نامرئی می‌باشند، اضافه کنیم، به عددی بسیار بزرگ و دور از ذهن می‌رسیم.

چه باور کنیم یا نه، این فقط 10 درصد جرمِ کائنات است. بقیه‌ی آن به شکلی است که ما نمی‌توانیم ببینیم، اما می‌دانیم که وجود دارد چرا که بر حرکت اجرامی که ما می‌بینیم اثر می‌گذارد.

تقریبا همه‌ی اجرام کائنات در ساختار‌هایی که ما آنها را کهکشان می‌نامیم، گِرد هم می‌آیند. هرکدام از این ساختارها به گرد نقطه‌ای می‌گردد که مرکز جِرمش است. این چرخش، حرکتی تصادفی نیست. بلکه همچون رقصی است که با یک موسیقی به نام «موسیقی کُره‌ها» و با دقت سمفونی‌های موتزارت، هماهنگ شده است. آهنگساز این قطعه موسیقی، آفریدگار! و رهبر ارکسترش دانشمندانی که این موضوع را بررسی می‌کنند هستند. این چرخش از قوانین مسلم فیزیک و فرمول‌هایی پیروی می‌کند که به دقت، جِرم و سرعت چرخش آنها را نیز محاسبه می‌کند.

ایزاک نیوتن: «این زیباترین نظم در مجموعه‌ی خورشید، سیاره‌ها و دنباله‌ها، جز با نظر و سیادت موجودی خلاق و قدرتمند به وجود نمی‌آمد. حرکتی که سیارات دارند امکان ندارد فقط دلیلی طبیعی داشته باشد بلکه نیرویی خلاق و باهوش پشت سر آن است.»

برگرفته از کتاب اسرار کائنات ابراهیم ویکتوری

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب

 http://nikjazb.ir/universe/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

راز موفقیت چیست؟

راز موفقیت دیدن توانایی های خودت از پشت مه غلیظ بدبینی و محدودیتهاست. به جای ایمان به اینکه محدود آفریده شدی و کاری از دستت بر نمیاد ایمان داشته باش تو آفریده شدی تا محدودیتها رو از بین ببری و جهان رو جای بهتری برای زندگی کنی.

وقتی به توانایی های خودت ایمان داشته باشی٬ سختی ها از پس تو بر نمیان و این تویی که شکست شون میدی. موفقیت یعنی هدفت رو به وضوح ببینی و بگی: همین الان هم بهت رسیدم.

هدفت هرچقدر بزرگ و دست نیافتنی باشه تو از پسش برمیای چون عاشق رسیدن بهش هستی و هر بهایی لازم باشه براش می پردازی.

موفقیت یعنی وقتی بقیه خسته شدن و گفتن این کار شدنی نیست تو ادامه بدی و ثابت کنی; نشدنی های این دنیا شدنیه اگر با اولین شکست نا امید نشی و با یقین به تلاشت ادامه بدی.

یه هدف خوب ارزش تلاش کردن رو داره.

منبع: نیک جذب

http://nikjazb.ir/success-secret/



:: برچسب‌ها: راز موفقیت شدن ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

تمرین مثبت اندیشی

برای تبدیل شدن به انسانی مثبت اندیش تمرینات زیر را انجام دهید:

تمرین عبارتهای تاکیدی روزانه:

«قوه‌ی تخیل، نیرویی خلاق است و همواره باید کلامی را انتخاب کرد که در آن بارقه‌ی اجابت خواسته و برآورده شدن آرزو باشد.

تنها جمله‌ای را تاکید کنید که بیش از همه می‌پسندید. آنگاه جمله‌ی خود را با وضعیت پیش آمده تطبیق دهید! چون این کلام همان عصایی است که معجزه می‌کند. گفتار تو تجلی کار خدا و اجرا کننده‌ی امور الهی است.

 هر کلامی که بر زبانم جاری می‌شود همان خواهد شد و بازتاب آن بی‌اثر نخواهد بود. و همان خواهد شد که خواسته‌ام به وقوع می‌پیوندد.» (فلورانس اسکاول شین: چهار اثر)

«یکی دو عبارت تاکیدی را برگزینید و هر روز آنها را ده یا بیست بار بنویسید و با اشتیاق آنها را با صدای بلند بخوانید. از عبارتهای تاکیدی خود آواز بسازید و با شادمانی آنها را بخوانید. بگذارید تمام روز ذهن شما به این عبارتهای تاکیدی بیندیشد. اگر عبارتهای تاکیدی با استواری به کار گرفته شود، به اعتقاد بدل می‌شوند و همواره ثمر خواهند داشت، و گاه به صورتهایی که حتی تصورش را هم نمی‌توان کرد.

نکته: جملات تاکیدی مثبت را در زمان حال بنویسید. مانند: من ثروتمندم. من سعادتمندم. من موفقم. من سلامتم.

 

تمرین لیاقت:

به خودتان بگویید: من لیاقت داشتن …………. را دارم و اکنون آن را می‌پذیرم.

من لیاقت ……….. بودن را دارم و اکنون آن را می‌پذیرم.

من آن الگوی آگاهیم را که در برابر خیر و صلاحم مقاومت می‌ورزد رها می‌کنم.

من لیاقت ……… را دارم.

به جای نقطه چین هدف خود را بنویسید.(سلامتی،ثروت، موفقیت، شغل عالی، استقلال مالی، قبولی در آزمون و…)

من ارزش عالی‌ترین چیزها را دارم و اکنون آنها را می پذیرم.

 

تفکر مثبت

تمرین رها کردن نیاز:

مشکل انسان هرچه باشد ، از الگو یا قالب فکری سرچشمه می‌گیرد، و الگوها و قالبهای فکری را می‌توان عوض کرد! هوای خوب و بد وجود ندارد. تنها هوا وجود دارد و گرایش شخصی ما به آن. برای تغییر نگرش خود به آیینه نگاه کنید و با صدای بلند بگویید: من مشتاقم که عوض بشوم.

من مشتاقم که نیاز به مقاومت، نیاز به اضافه وزن، نیاز به بی‌پولی یا هرچیز دیگر را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز برای ……….. را رها کنم.

من آن الگوی آگاهیم را که در برابر خیر و صلاحم مقاومت می‌ورزد رها می‌کنم. من لیاقت ……. را دارم.

 

نکته خیلی مهم: اگر در این مرحله مقاومت کنید سایر جملات تاکیدی بی اثر می‌شوند.

من اکنون می‌فهمم که خودم این وضع را آفریده‌ام و اکنون مشتاقم آن الگوی آگاهی‌ام را که مسبب این وضع است رها کنم.

هنگامی که در می‌یابید شما قربانی درمانده‌ی اندیشه‌هایتان نیستید بلکه حاکم ذهن خود هستید؛ احساس بسیار نیکویی به شما دست می‌دهد.

 اندیشه‌ها بر ما اقتداری ندارند، مگر اینکه تسلیم آنها شویم. اندیشه‌ها تنها رشته‌ای از واژه‌ها هستند و معنایی ندارند. این ما هستیم که به آنها معنا می‌دهیم و ما انتخاب می‌کنیم که چه معنایی به آنها بدهیم. بیایید اندیشه‌هایی را انتخاب کنیم که به ما خوراک و حمایت می‌رسانند.

 

تمرین دیدن فراوانی‌

هوشیاری شما از ثروت، به پول بستگی ندارد. پول شما، به هوشیاریتان از ثروت وابسته است. وقتی بتوانید ثروت بیشتری را تصور کنید، ثروت بیشتری به سراغتان خواهد آمد. هنگام دیدن مردم خوش پوش، با خود بیندیشید: آیا نازنین و شگفت انگیز نیست که آنها از چنین وفور نعمتی بهره‌مندند؟ این فراوانی در اختیار همه‌ی ماست.» (لوییز ال هی:شفای زندگی)

 

تمرین دریافت موهبت

آغوشتان را برای دریافت موهبتهای الهی باز کنید و با احساس خوب بگویید:

«با آغوش گشوده موهبتهایم را دریافت می‌کنم. خواست خداست که برکتهای بیکرانش را به من بدهد. هم اکنون همه‌ی موهبتهایم را دریافت می‌کنم. خواست من خواست خداست پس می‌خواهم که همه‌ی موهبتهایم را اکنون و اینجا دریافت کنم. همه‌ی ثروتی را که خدا برایم مقدر کرده است اکنون دریافت می‌کنم. اکنون سرشار از سلامت و شادمانی ثروت بیکرانم را در آغوش می‌کشم.» (کاترین پاندر:چشم دل بگشا)

منبع: گروه تحقیقاتی نیک جذب

 

http://nikjazb.ir/thinkpositive/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب چیست؟

قانون جذب (به انگلیسی: Law of attraction) یک قانون انتزاعی است و به طور خلاصه بیان می‌کند که هر آنچه در ذهن انسان تصور شود اعم از خوب یا بد، زشت یا زیبا در دنیای واقعی نمود خواهد یافت. سرعت و شدت به واقعیت پیوستن این تصویر ذهنی به شدت تمرکز روی آن موضوع و وضوح تصویر آن در ذهن بستگی دارد. در واقع خواسته‌هایی که تصور می‌شوند باید به گونه‌ای باشند که بتوان آنها را در ذهن حس و باور نمود. قانون جذب می‌گوید هر چه فکر کنی همان می‌شود.

 

پایه علمی قانون جذب

مواردی وجود دارد که داشتن حس مثبت یا منفی منجر به رویدادهای متناظر – معمولاً در بدن خود انسان – می‌شود (عمدتاً به شکل آثار روانی‌ای که پلاسبو و ناسبوخوانده می‌شوند).

در حال حاضر طبق نظریه‌های جدید فیزیک کوانتوم می‌توان گفت که تمام جهان هستی، ارتعاش دارد و از طرفی می‌دانیم که ذهن ما و مغز ما نیز امواج ارتعاشی الکترومغناطیسی دارد و از طرفی هر فکر ما یک ارتعاش و فرکانس خاص دارد. قانون جذب می‌گوید تمام جهان ارتعاش دارد و بین چیزهایی ارتعاش یکسان دارند نوعی جاذبه وجود دارد.

در فلسفه اسلامی ثابت شده است که جهان هستی یک کل به هم پیوسته است که تغییر در یک بخش آن باعث می‌شود تمام آن تحت تاثیر واقع شود.

 

از نظر علمی، جذب کردن چیزی بزرگ با دریافت کردن چیزی کوچک هیچ تفاوتی ندارد.

عالم هستی بدون کمترین تلاشی تمامی کارها را انجام می‌دهد. چمن‌ها برای رشد به تلاشی نیاز ندارند. بلکه این طرح عظیم و خارق العادهٔ عالم هستی است. همه چیز به این بستگی دارد که در ذهن ما چه می‌گذرد. تفکر ما به گونه یی ست که برای کاری بزرگ زمانی زیاد و برای کاری کوچک زمان محدود در نظر می‌گیریم. اینها قوانین ما هستند که بدین شکل تعریفشان می‌کنیم. زمان و اندازه هیچ مفهومی برای عالم هستی ندارد. به دست آوردن یک دلار هیچ تفاوتی با کسب یک میلیون دلار ندارد. جریان واحدی در کار است. از آنجایی که ما یک میلیون دلار را زیاد و یک دلار را کم می‌دانید، یک میلیون دلار دیر تر و یک دلار بسیار زودتر به دست ما می‌رسد.

فیلم راز از اقتباس از کتاب واس واتلس به نام علم ثروتمند شدن ساخته شده‌است.

 

قانون جذب چگونه کار می‌کند؟

در واقع قانون جذب یک قانون ثانوی است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. به این صورت که هر چیزی که از انرژی ساخته شده باشد (البته به گفته فیزیکدانان بخش عظیمی از هستی را جسم تاریک تشکیل داده است که ماهیت آن هنوز مشخص نیست) مشابه خود را جذب می‌کند. هر چیزی در این دنیا دارای فرکانس مختص به خود است و وقتی انسان در مورد چیزهای مختلف اعم از پول، روابط خوب، سلامتی، فقر، روابط نابسمان، بیماری… تمرکز می‌کند همان‌ها را نیز جذب می‌کند و این از طریق ذهن و احساسات انسان امکان‌پذیر است. این ارتعاشات با تکرار و میزان شدت احساسات انسان رابطه مستقیم دارند و طبق قانون جذب هر چه شدت فرکانس ارسال این ارتعاشات بیشتر باشد سرعت و قدرت جذب هم نوع بیشتر خواهد شد 

 

روند استفاده از قانون جذب

به طور کلی روند قانون جذب از سه مرحله تشکیل می‌شود.

  • تجسم:برای تجسم انسان باید از ذهن خود استفاده کند. مجسم کردن خواسته، که الان از آن اوست و با آن کاری انجام می‌دهد و از داشتن آن لذت می‌برد، انگار همین حالا خواسته اش را دریافت کرده است.
  • احساس:همراه با تجسم انسان باید احساس فوق‌العاده‌ای در مورد خواسته اش داشته باشد، یک نوع احساس شور و شوق همراه با لذت (عشق) که تمام اینها توسط ذهن انسان امکان‌پذیر است. بدین ترتیب انسان فرکانس ارتعاشی ایجاد می‌کند که خواسته خود را مانند آهنربا جذب می‌نماید.
  • دریافت:بدین ترتیب قانون جذب از طریق نیرویی طبیعی، مرئی و نامرئی کار می‌کند تا انسان را از طریق شرایط و رویدادها به خواسته اش برساند.
 
شما میتوانید مقاله راز موفقیت را هم بخوانید.

خلاصه قانون جذب

قانون جذب می‌گوید تمام جهان ارتعاش دارد و بین چیزهایی ارتعاش یکسان دارند نوعی جاذبه وجود دارد.

ضمیر نا خود آگاه ما برایش چندان فرقی نمی‌کند که تصاویری که می‌بیند واقعی باشند یا در صفحه تلویزیون یا بر پرده ذهنمان نقش بسته باشند.

آنچه که می‌بینیم یا تصور می‌کنیم مستقیم یا غیر مستقیم روی احساس ما اثر می‌گذارد.

تصاویر و افکار خوب احساسی مثبت ایجاد می‌کنند و تصاویر و افکار بد احساسی منفی.

احساس دارای انرژی است و انرژی یعنی توانایی انجام کار. انرژی عاطفی ما همچون آهنربای بزرگ شروع به جذب انرژی‌های همنوع می‌کند

در لحظاتی که احساسی منفی داریم وقایع و انسان‌های منفی را به خود جذب می‌کنیم و در زمان‌هایی که حسی مثبت و شادمانه در ما برپاست در حال جذب چیزهای خوب و مطلوب به زندگی خود می‌باشیم.

البته این را هم نباید نادیده بگیریم که اعمال ما نیز دارای انرژی می‌باشند و اعمال منفی بازخورد و عکس العمل منفی دارند.

این است که گاه با وجود افکار و احساس مثبت وقایعی منفی و نامطلوب برایمان پیش می‌آید.

 

 

عکس نوشته قانون جذب

 

شاید دوست داشته باشید درباره ی 3 آزمایش علمی قانون جذب بخوانید.

اینفوگرافیک 3 آزمایش علمی قانون جذب

 

 

 

 

http://nikjazb.ir/law-of-attraction/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

سه آزمایش علمی قانون جذب

۱. تی .ام مدیتیشن ۴۰۰۰ نفری برای کاهش جرم و جنایات در واشنگتن دی.سی

۲. بهبود عملکرد بدن افراد سالخورده بعد از وانمود کردن به جوانی.

۳. بررسی تاثیر کلمات و اندیشه بر شکل بلورهای آب

 

اینفوگرافیک قانون جذب

 
منبع: 
 


:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

آیا کلمات قدرتمندند؟

گفتار تو تجلی کار خدا و اجرا کننده ی امور الهی است.

انسان توانایی آن را دارد که با حرکت عصای معجزه گر کلام خود، وضعیتی نامطلوب را تغییر دهد. او با این حرکت می تواند غم را به شادی، بیماری را به تندرستی، تنگدستی را به وفور و فراوانی نعمت؛ تبدیل کند.

فقدان یا محدودیت وجود ندارد. انسان عصای معجزه گر کلام خود را حرکت می دهد و با این حرکت گویی توان آن را دارد که بیابان را شاد و صحرا را چون گل سرخ شکوفا کند.

آدمی به جهانی وارد می شود که خداوند تامین کننده ی روزی آن است و هر آنچه را لازم دارد از قبل در آن قرار داده است. ولی دَرِ این خزانه تنها از طریق ایمان محض و کلام معجزه آسا باز می شود. اگر ایمان داشته باشی همه چیز برایت امکان پذیر است. (فلورانس اسکاول شین).

منبع: نیک جذب



:: برچسب‌ها: قدرت کلمات ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

آشکار سازی توانایی‌های خود

مایکل برنارد بکویت: « موضوع سخنرانی ویژه‌ی من این است که چگونه در رها سازی توانایی‌های خودمان شرکت کنیم. مشارکت داشتن در رها سازی توانایی‌های خودمان. ما دارای سطحی از آگاهی و هوشیاری هستیم. در حقیقت ما روحی هستیم که به وسیله‌‌ی این جسم تجسم فیزیکی یافته است.  هم اکنون خوبی، زیبایی، عشق، هوش، قدرت بی‌اندازه‌ای درون شما زندانی شده است. باید آن را آشکار کنید و آن را درون خودتان نهادینه کنید با حضور عشق.

 از زمانی که شما به عنوان یک روح تجسم فیزیکی پیدا کردید و در این فرایند هیچ چیزی را از دست نداده‌اید؛ این فرایند تجسم فیزیکی، بدون هیچ نقصی انجام شده است. این تجسم فیزیکی به عنوان موهبتی توسط خدا انجام شده است. و شما در این جهان هستید تا بازتابی از کائنات باشید و به روش خاصی که فقط شما می‌توانید انجام دهید. به عنوان تجلی منحصر به فرد از پتانسیل بی‌نهایت خداوند. اگر موافق هستید بگویید: بله!

پس وقتی از کلمه «رها سازی یا آشکار سازی» صحبت می‌کنیم باید بدانیم که ما به این جهان نیامده‌ایم که چیزی بگیریم. ما در این جهان هستیم تا بگذاریم چیزی از درونمان رها شود و چیزی را عرضه کنیم.

شما باید به توانایی‌های خود اجازه تجلی یافتن بدهید. درست مثل «دانه گل رز» که گل رز را از درون خود متجلی می‌کند. هیچ‌‌کدام از آن دانه‌ها تلف نمی‌شوند. هنگامی که آن دانه‌ها در شرایط مناسب قرار بگیرند آن پتانسیل بی‌نهایت خداوندی فعال می‌شود و یک گل رز جوانه می‌زند و با جوانه زدن سایر گل‌ها ادامه پیدا می‌کند. شما ایده‌های الهی و بی‌نقص معنوی هستید. چیزی درون شما وجود دارد که منحصر به فرد است، توانا و فوق‌العاده است. و شما اینجا هستید تا آن توانایی‌ها را آشکار کنید. شما باید در رها سازی توانایی‌های خودتان شرکت کنید. این موضوع به طور تصادفی اتفاق نمی‌افتد. شما نباید منتظر قانون «تکامل تدریجی» بمانید تا شرایط را عوض کنید. تا تبدیل به خود واقعی‌تان شوید. شما می‌توانید شهود بالاتری را بپذیرید. می‌توانید تصویر ذهنی برتری را بپذیرید. می‌توانید بدون توجه به شرایط فکر کنید و ببینید که شرایط شروع به تغییر کردن بر اساس تغییر ارتعاش و فرکانس  شما می‌کند.

پس شما اینجا هستید تا در رها سازی توانایی‌های خودتان شرکت کنید. من چهار مرحله و سطح را برای اهداف روحی و رها سازی در نظرگرفتم.

 مرحله اول رها سازی توانایی‌های خود:

مرحله‌ی گذر از حس «قربانی شرایط بودن است.» افرادی که دچار این حس هستند تمایل به چیزی خارج از خودشان دارند که سرنوشت آنها را مشخص می‌کند. چیزی خارج از خودشان که خوشحالی آنها را مشخص کند. شرایطی، یک نفر، جایی، چیزی، چیزی که بتواند آنها را خوشحال کند یا کسی یا چیزی خارج از خودشان که بتواند سرنوشت شان را مشخص کند یا آنها را ناراحت کند. آنها قدرت‌شان را تسلیم چیزی خارجی می‌کنند و هرکس که این حس را دارد داستان خودش را دارد. آنها می‌گویند: کسی این بلا را سر من آورد. این اشتباه دیگری بود که من خوشحال نیستم. و آنها از این «درک محدود» خودشان ناآگاه هستند  و فکرهایی که از این «درک محدود» پدیدار می‌شوند تجربه و شرایط ویژه‌ای را در زندگی‌شان رقم می‌زند. چیزی که می‌گویم را می‌گیرید؟ پس فردی که حس «قربانی بودن» دارد در وضعیتی زندگی می‌کند که فکر می‌کند جهان علیه اوست. جهان و مردم تعیین کننده‌ی شرایط او هستند. آنها بیشتر نگران این هستند که مردم دیگر، در مورد آنها چه فکر می‌کنند. به جای اینکه بیشتر نگران «حضور» باشند. حضور عشق و زیبایی. پس ما تمایل داریم تا غیر از واقعیت را تجربه کنیم. ما تمایل داریم تا درباره‌‌ی واقعیت فرافکنی کنیم.

چند سال پیش من یک کنفرانس صلح داشتم و آن روز به وضوح یادم هست. در فرودگاه متوجه چمدانم شدم که برچسب اسم روی آن نیست. پس پشت باجه رفتم و چندتا برچسب اسم برداشتم و روی چمدانم چسباندم و متوجه شدم مامور پلیس به من زل زده بود. با خودم فکر کردم آیا کار اشتباهی کردم که رفتم پشت باجه؟ من چندبار از صف خارج شدم و چندبار خودم را چک کردم. در حقیقت خودم را خیلی چک کردم. بگذریم من به این فکر می‌کردم که چرا او به من زل زده است. و بعد در بی‌سیمش چیزی گفت و بعد یک مامور پلیس دیگر آمد. این فکر در ذهن من عبور کرد که این حتما یک موضوع حراستی است. اینجا چه خبره؟ خم شدم تا اسمم را روی چمدانم بچسبانم و سعی کردم آن پلیس را نادیده بگیرم. اما می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی را نادیده می‌گیرید؟ انرژی‌ وصل می‌‌شود. سپس او آمد و پشت سرم ایستاد و شنیدم که گفت: آقا؟ و من گفتم: بله. او گفت: من و همسرم که الان کنارم ایستاده است حس می‌کنیم شما را در فیلم «راز» دیده‌ایم. و ما به شما زل زده بودیم چون می‌خواستیم مطمئن شویم که آیا شما خودتان هستید؟ چون شما زندگی من و خانواده‌ام را عوض کردید. و من می‌خواهم از شغلم بیرون بیایم و می‌خواهم بازنشسته شوم و نهایتا به دنبال رویاهایم بروم. من واقعا خوشحالم که با شما ملاقات می‌کنم.  و من در فرودگاه داشتم آن مامور پلیس را بغل می‌کردم. واقعا پلیس خوبی بود. ولی نکته اینجاست که من در حال فرافکنی واقعیت بودم. در حالیکه واقعیت چیز دیگری بود.  واقعیت این بود که من با عشق آن پلیس احاطه شده بودم کسی که فقط می‌خواست با من ارتباط داشته باشد. ولی فکری که من درگیرش بودم این بود که ممکن است توسط آن پلیس مورد آزار و اذیت قرار بگیرم. واقعیت نداشت. وقتی شما همواره حس «قربانی بودن» دارید. شما واقعیت را حس نمی‌کنید. شما «فرافکنی‌های ذهن‌تان» را به عنوان واقعیت می‌پذیرید. پس تمرینات درونی ما و شهود درونی ما و قدرت تجسم و جملات تاکیدی، عبادت مثبت و مراقبه‌ی ما، تمام تکنولوژی‌های روحی که ما شروع به تمرین کردن می‌کنیم ما را به وضعیتی خارج از «حس قربانی بودن» حرکت می‌دهند. و ما وارد مرحله‌ای به نام آشکار کننده یا خلق کننده می‌شویم.

برای خواندن ادامه این سخنرانی جذاب و آموزنده به مطلب مرحله دوم آشکار سازی توانایی ها سری بزنید.

برای خواندن مراحل آشکار سازی توانایی‌های خود می توانید از لیست زیر استفاده کنید:

مرحله‌ی اول آشکار سازی توانایی‌ها: رهایی از حس قربانی بودن

مرحله‌ی دوم آشکار سازی توانایی‌ها: آشکارکننده یا خلق کننده

مرحله‌ی سوم آشکار سازی توانایی‌ها: کانال، ابزار، مکان

مرحله‌ی چهارم آشکار سازی توانایی‌ها: بودن

 



:: برچسب‌ها: رهاسازی توانایی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک

چگونه ذهن خود را به ماشین پولسازی تبدیل کنیم؟

 

ذهن شما می تواند تبدیل به ماشین پولسازی شود اگر از موثرترین تکنیک جذب پول و ثروت آگاهی داشته باشید

 

تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا همیشه پول کم است؟ یا چرا نمی توانم پول بیشتری داشته باشم؟ چرا دخل و خرجم باهم جور در نمی آید؟ چرا مثبت اندیشی درباره ی جذب ثروت برای من فایده ای ندارد؟ 
جواب همه ی این سوالات در کتاب ذهن ثروتمند وجود دارد که شما به راحتی می توانید آن را با ۱۰۰ درصد تخفیف دریافت کنید و درهای جذب ثروت و فراوانی را به روی زندگی خود برای همیشه باز کنید و بدانید که کسی قادر به بستن این درها نخواهد بود.
برای اینکه در اولین فرصت کتاب الکترونیکی ذهن ثروتمند را به همراه کتاب ارزشمند راز تجلی رویاها دریافت نمایید ایمیل خود را در کادر پایین صفحه وارد نمایید.

 

 

 

 

برای دریافت رایگان  کتاب راز تجلی رویاها و کتاب ذهن ثروتمند در خبرنامه سایت نیک جذب عضو شوید.

 

عضویت در خبرنامه سایت نیک جذب

 

عضویت در خبرنامه نیک جذب



:: برچسب‌ها: چگونه ذهن خود را به ماشین پولسازی تبدیل کنیم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد